Aviseringar
Rensa alla

Er sommar i bilder

Ämnesstartare

california_insurance_agents.jpg

Var i Kalifornien, och lite i Nevada två veckor i Juni tillsammans med Nirr.

dsc00139_3110223.jpg 

Jobbade med sådant fordorn resterande åta veckorna.

beer_628x436.jpg

Drack bärs.

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

img_20130725_213658_52433a4de087c347341c

så efterblivet fint så jag ville döööö

värt o åka dit lr? hur är prisnivån på restauranger och mataffärer dääär? tackkk

SvaraCitera
höna

frukt:

värt o åka dit lr? hur är prisnivån på restauranger och mataffärer dääär? tackkk

Otroligt vackert. Nästan för vackert. Fanns gulliga marmotter också! Kanske om man bor lite närmre pyreneerna att det blir lite dyrare och mer fancy. Vad jag minns var det som i övriga frankrike, alltså typ som i sverige, möjligtvis lite dyrare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

murare: Läste du alla böcker?

Japp. Plus två andra som jag sedan gav bort.

Cutenessoverload: Låter som en mysig sommar du hade, har du börjat planera till nästa... Eller är det bara jag som gör det? 😀

Har börjat spara i alla fall.

adhoc:
Helvete vilken jävla skit till bilduppladdningsfunktion ni har lyckats att skita ut. Kan varken ladda upp via Samsung G3 med Chrome eller via desktop-Chrome mha datorn (Windows 7). Skäms på er. 

Det är inte vi som skitit ut den, det är en färdig editor som vi plockat in. Men vi ska försöka uppdatera den nu snart, för så här kan vi banne mig inte ha det!

nöbby: Vandrade också där i somras, typ, strax efter att skolan börjat. Så otroligt jättevackert! Hur länge var ni ute?

Vi skulle varit ute i fem dagar men blev överrumplade av ett åskoväder, så vi gick de sista två dagsetapperna på en dag för att inte bli fast därute. 

höna: Sen åkte vi till Llanca i Spanien. Begravde min kusin.

Mycket glad

Schism: Bor rätt fint till.

Åh, fint!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar typ aldrig bilder eller filmar, jag är där då och försöker ta in omgivning helt då istället för att stirra i någon kamera, det kanske räcker även om det är omodernt av mig.

SvaraCitera
SOMBI

1000111_10151467061697130_1194996602_n.j

har bara jobbat hela sommaren men hann med en och annan berusning mellan natt- och dagpass. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: Vi skulle varit ute i fem dagar men blev överrumplade av ett åskoväder, så vi gick de sista två dagsetapperna på en dag för att inte bli fast därute.

Aha! Skoj. Ja vädret kan ju växla fort som satan där.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Aha! Skoj. Ja vädret kan ju växla fort som satan där.

Verkligen. Man ser ju inte vad som väntar bakom bergen heller.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Untitled-1_2.jpg

Untitled-2.jpg

Untitled-3.jpg

Untitled-4.jpg

Untitled-5.jpg

Mest bilder från strandmiljö, men så var det ju till större delen där jag tillbringade min sommar också.

SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Verkligen. Man ser ju inte vad som väntar bakom bergen heller.

Precis! Åh, måste ha varit astufft.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Precis! Åh, måste ha varit astufft.

Var bedrövligt. Gick 3,7 mil den sista dagen, kunde inte stanna heller på grund av alla myggjävlar. Men härligt så här i efterhand! Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Var bedrövligt. Gick 3,7 mil den sista dagen, kunde inte stanna heller på grund av alla myggjävlar. Men härligt så här i efterhand! Glad

Haha, ja rätt jobbigt blir det ju men det är något vackert över att det bara drar in sådär och man hamnar mitt i ovädret från ena sekunden till den andra, jäkligt mäktigt tycker jag. Oj det var inte dåligt! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Haha, ja rätt jobbigt blir det ju men det är något vackert över att det bara drar in sådär och man hamnar mitt i ovädret från ena sekunden till den andra, jäkligt mäktigt tycker jag.

Verkligen! Ett med naturen liksom.

SvaraCitera
Ämnesstartare

folketshus.jpg
(Googlebild) Jobbade typ hela sommaren.

Sen var jag i Thessaloniki i Grekland

sexhd5.jpg

Vi var ute med en båt en hel dag och det var så himla underbart! Älskar verkligen att åka båt. Somnade sittandes, ööhm.

24owwuf.jpg
Min lillebror badandes i solnedgången. "Ställ dig där solen reflekteras", ropade jag till honom, när jag skulle ta bilden. "Varför flyttar inte bara du på dig?", frågade mamma. Jag förstod inte vad hon menade fören efter. IQ: 0

1150374_10151630202937123_422644015_n_52
Jag var på Grönan och träffade Cissi Wallin

btqa9cciiaampe2_5226273addf2b37f0620c385
Vi hade många um-träffar i tanto. Stora och små.

1149037_701670676513805_1331144052_n_522
Jag var i Göteborg och hälsade på Passaro. Han tappade sina glasögon när vi åkte Atmosfear.

1174776_10151601601077123_673818934_n_52
Jag red för första gången i mitt liv och det var roligare än hela Grek-resan tycker jag.

afc36t.jpg

Jag flyttade

BVKS0euCUAA57c4.jpg
Jag var i London i maj, men det kanske inte räknas. Men den resan var så minnesvärd (trots att jag varit i London innan) så den tåls att nämna ändå. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Untitled-2.jpg

Rånat ICA? Cool

SvaraCitera