Var i Kalifornien, och lite i Nevada två veckor i Juni tillsammans med Nirr.
Jobbade med sådant fordorn resterande åta veckorna.

Drack bärs.
höna:
så efterblivet fint så jag ville döööö
värt o åka dit lr? hur är prisnivån på restauranger och mataffärer dääär? tackkk
frukt:
värt o åka dit lr? hur är prisnivån på restauranger och mataffärer dääär? tackkk
Otroligt vackert. Nästan för vackert. Fanns gulliga marmotter också! Kanske om man bor lite närmre pyreneerna att det blir lite dyrare och mer fancy. Vad jag minns var det som i övriga frankrike, alltså typ som i sverige, möjligtvis lite dyrare.
murare: Läste du alla böcker?
Japp. Plus två andra som jag sedan gav bort.
Cutenessoverload: Låter som en mysig sommar du hade, har du börjat planera till nästa... Eller är det bara jag som gör det? 😀
Har börjat spara i alla fall.
adhoc:
Helvete vilken jävla skit till bilduppladdningsfunktion ni har lyckats att skita ut. Kan varken ladda upp via Samsung G3 med Chrome eller via desktop-Chrome mha datorn (Windows 7). Skäms på er.
Det är inte vi som skitit ut den, det är en färdig editor som vi plockat in. Men vi ska försöka uppdatera den nu snart, för så här kan vi banne mig inte ha det!
nöbby: Vandrade också där i somras, typ, strax efter att skolan börjat. Så otroligt jättevackert! Hur länge var ni ute?
Vi skulle varit ute i fem dagar men blev överrumplade av ett åskoväder, så vi gick de sista två dagsetapperna på en dag för att inte bli fast därute.
höna: Sen åkte vi till Llanca i Spanien. Begravde min kusin.

Schism: Bor rätt fint till.
Åh, fint!
Tar typ aldrig bilder eller filmar, jag är där då och försöker ta in omgivning helt då istället för att stirra i någon kamera, det kanske räcker även om det är omodernt av mig.

har bara jobbat hela sommaren men hann med en och annan berusning mellan natt- och dagpass.
André Vifot Haas: Vi skulle varit ute i fem dagar men blev överrumplade av ett åskoväder, så vi gick de sista två dagsetapperna på en dag för att inte bli fast därute.
Aha! Skoj. Ja vädret kan ju växla fort som satan där.
nöbby: Aha! Skoj. Ja vädret kan ju växla fort som satan där.
Verkligen. Man ser ju inte vad som väntar bakom bergen heller.

Mest bilder från strandmiljö, men så var det ju till större delen där jag tillbringade min sommar också.
André Vifot Haas:
Verkligen. Man ser ju inte vad som väntar bakom bergen heller.
Precis! Åh, måste ha varit astufft.
nöbby: Precis! Åh, måste ha varit astufft.
Var bedrövligt. Gick 3,7 mil den sista dagen, kunde inte stanna heller på grund av alla myggjävlar. Men härligt så här i efterhand! 
André Vifot Haas:
Var bedrövligt. Gick 3,7 mil den sista dagen, kunde inte stanna heller på grund av alla myggjävlar. Men härligt så här i efterhand!
Haha, ja rätt jobbigt blir det ju men det är något vackert över att det bara drar in sådär och man hamnar mitt i ovädret från ena sekunden till den andra, jäkligt mäktigt tycker jag. Oj det var inte dåligt!
nöbby: Haha, ja rätt jobbigt blir det ju men det är något vackert över att det bara drar in sådär och man hamnar mitt i ovädret från ena sekunden till den andra, jäkligt mäktigt tycker jag.
Verkligen! Ett med naturen liksom.

(Googlebild) Jobbade typ hela sommaren.
Sen var jag i Thessaloniki i Grekland

Vi var ute med en båt en hel dag och det var så himla underbart! Älskar verkligen att åka båt. Somnade sittandes, ööhm.

Min lillebror badandes i solnedgången. "Ställ dig där solen reflekteras", ropade jag till honom, när jag skulle ta bilden. "Varför flyttar inte bara du på dig?", frågade mamma. Jag förstod inte vad hon menade fören efter. IQ: 0

Jag var på Grönan och träffade Cissi Wallin

Vi hade många um-träffar i tanto. Stora och små.

Jag var i Göteborg och hälsade på Passaro. Han tappade sina glasögon när vi åkte Atmosfear.

Jag red för första gången i mitt liv och det var roligare än hela Grek-resan tycker jag.

Jag flyttade

Jag var i London i maj, men det kanske inte räknas. Men den resan var så minnesvärd (trots att jag varit i London innan) så den tåls att nämna ändå.