Ögon i en plåthink:
Fast den låter väldigt bra musikaliskt iaf, den låten. Jag kanske skulle starta en textanalystråd/textgnälltråd och gnälla om texten där hehe.
Ja ! Vill veta vad du stör dig på
svefnpurka:
men ... varför?
hur lyckades du räkna ut vad det var för något! jag spenderade säkert en kvart utan framgång.
aminogrupp (h2n) + karboxylgrupp (cooh) = aminosyra. bensenring → aromatisk aminosyra → google! om man inte pallar leka jaga molekylen så äger emolecules sökfunktion.
tlaltecuhtli:
hur lyckades du räkna ut vad det var för något! jag spenderade säkert en kvart utan framgång.
aminogrupp (h2n) + karboxylgrupp (cooh) = aminosyra. bensenring → aromatisk aminosyra → google! om man inte pallar leka jaga molekylen så äger emolecules.
svefnpurka:
aminogrupp (h2n) + karboxylgrupp (cooh) = aminosyra. bensenring → aromatisk aminosyra → google! om man inte pallar leka jaga molekylen så äger emolecules.
aaaah. jag tolkade bensenringen som en sockerring (furanose). mvh kemidyslektiker

Min lilla egentolkade version av skyttens tecken

Ska försöka fixa till min misslyckade arm, så lät Jonas på crooked moon i Helsingborg fixa detta mästerverk idag. (Jag ska köra över rosen till vänster)
Ska försöka fixa till min misslyckade arm, så lät Jonas på crooked moon i Helsingborg fixa detta mästerverk idag. (Jag ska köra över rosen till vänster)
Den där var inte dum faktiskt.
Cool
Tatuerat in kungen på högerskinkan.
Har önskat mig pengar till tatuering i födelsedagspresent. Wo-ho-ho
Fingerprints:
Alltså den är så snyggggg
Nejmen oj tack kära du! Dock borde jag fylla i den. Har kass tatueringshud har jag fått veta. Den är jätteblek.. Funderar förövrigt på ett kvinnotecken på andra armen. Skulle väl passa ihop? Men tja, jag vet inte..