Aviseringar
Rensa alla

Era tatueringar

Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Fast den låter väldigt bra musikaliskt iaf, den låten. Jag kanske skulle starta en textanalystråd/textgnälltråd och gnälla om texten där hehe.

Ja ! Vill veta vad du stör dig på

SvaraCitera
Ämnesstartare

grisen: fenylalanin

men ... varför?

SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
men ... varför?

hur lyckades du räkna ut vad det var för något! jag spenderade säkert en kvart utan framgång.

SvaraCitera
Ämnesstartare

aminogrupp (h2n) + karboxylgrupp (cooh) = aminosyra. bensenring → aromatisk aminosyra → google! om man inte pallar leka jaga molekylen så äger emolecules sökfunktion.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:
hur lyckades du räkna ut vad det var för något! jag spenderade säkert en kvart utan framgång.

aminogrupp (h2n) + karboxylgrupp (cooh) = aminosyra. bensenring → aromatisk aminosyra → google! om man inte pallar leka jaga molekylen så äger emolecules.

SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:

aminogrupp (h2n) + karboxylgrupp (cooh) = aminosyra. bensenring → aromatisk aminosyra → google! om man inte pallar leka jaga molekylen så äger emolecules.

aaaah. jag tolkade bensenringen som en sockerring (furanose). mvh kemidyslektiker

SvaraCitera
penja

image_10.jpg

Min lilla egentolkade version av skyttens tecken 

SvaraCitera
Ämnesstartare

malins tatuering lol hej.png

Ska försöka fixa till min misslyckade arm, så lät Jonas på crooked moon i Helsingborg fixa detta mästerverk idag. (Jag ska köra över rosen till vänster)

SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: Min lilla egentolkade version av skyttens tecken

Alltså den är så snyggggg

SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

malins tatuering lol hej.pngSka försöka fixa till min misslyckade arm, så lät Jonas på crooked moon i Helsingborg fixa detta mästerverk idag. (Jag ska köra över rosen till vänster)

Den där var inte dum faktiskt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

malins tatuering lol hej.pngSka försöka fixa till min misslyckade arm, så lät Jonas på crooked moon i Helsingborg fixa detta mästerverk idag. (Jag ska köra över rosen till vänster)

Cool

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Den där var inte dum faktiskt.

passe: Cool

Tack! Mycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tatuerat in kungen på högerskinkan. 

SvaraCitera
24/7
 24/7

Har önskat mig pengar till tatuering i födelsedagspresent. Wo-ho-ho

SvaraCitera
penja

Fingerprints:

Alltså den är så snyggggg

Nejmen oj tack kära du! Dock borde jag fylla i den. Har kass tatueringshud har jag fått veta. Den är jätteblek.. Funderar förövrigt på ett kvinnotecken på andra armen. Skulle väl passa ihop? Men tja, jag vet inte.. 

SvaraCitera