Aviseringar
Rensa alla

Har du problem med att ragga?.

mynona

SkinStudioSwe: Tjejer vill ofta vara bättre än de andra tjejerna och hävda sig mellan varandra.

Är det inte på samma sätt med killar? Rivalitet? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Är det inte på samma sätt med killar? Rivalitet? 

Nja.. Ni är lite mer som katter.. Smyger med det.. Iaf vad jag har sett och diskuterat med mina tjej polare.. Killar är som hundar.. Klumpiga och slafsar.. Ni tjejer är som katter renliga och smidiga.. 

SvaraCitera
mynona

SkinStudioSwe:

Nja.. Ni är lite mer som katter.. Smyger med det.. Iaf vad jag har sett och diskuterat med mina tjej polare.. Killar är som hundar.. Klumpiga och slafsar.. Ni tjejer är som katter renliga och smidiga.. 

Hah! Så smickrande för tjejer. Det känns högeligen individuellt dock. Samhällsnormerna har förvisso skapat en roll där fler saker varit förbjudna för tjejer och fler saker tillåtna för killar, varpå tjejer fått mer anledning att utveckla det underförstådda, indirekta - och riskfria

SvaraCitera

hur hanterar du rejection?
har aldrig fått kläm på det själv

SvaraCitera

nej

har du?

SvaraCitera

Nej, det kommer ganska naturligt och flyter på som det porlande vattnet i bäcken. Jag tror att förmågan många gånger ligger i självkänslan och självförtroendet; att den påverkas av ens egna syn på vad man klarar av, och huruvida man har en uppfattning om att man kan vara en tilldragande person. Tror man inte att man inte kan ragga eller anser att man i människors ögon  inte kan vara attraherande och uppskattad, blir det ganska svårt att försöka övertyga någon annan om att man är det. 

SvaraCitera

Jag har hört en teori där man inte raggar på krogen utan istället skriver på msn till den man gillar. Skulle det funka i praktiken? MVH En stor vän av fylla

SvaraCitera

Aaron:
Nej behöver ej ragga min stil är rätt raggig i sig ,lol BlinkGalen

Okej, du behöver rensa upp din dator genast. Ser jag en länk till i din text igen så kommer jag att bryta mig in hos dig och göra det själv. Hur mycket omtanke ger du till din browser riktigt???

SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Okej, du behöver rensa upp din dator genast. Ser jag en länk till i din text igen så kommer jag att bryta mig in hos dig och göra det själv. Hur mycket omtanke ger du till din browser riktigt???

Ska scanna min webbläsare , har bytt till Opera ist nu 😛 

SvaraCitera
mynona

Istechetvåpunktnoll: Jag har hört en teori där man inte raggar på krogen utan istället skriver på msn till den man gillar. Skulle det funka i praktiken? MVH En stor vän av fylla

msn existerar väl inte längre? Shockerad 

SvaraCitera

mynona:

msn existerar väl inte längre? Shockerad 

stämmer. det är numera skype. tråkigt att all chatt idag är kopplat till webcam.

SvaraCitera
mynona

Albanien_Mats: stämmer. det är numera skype. tråkigt att all chatt idag är kopplat till webcam.

man behöver dock inte ha cammen påslagen i skype om man inte vill. 

SvaraCitera

Chib:
Nej, det kommer ganska naturligt och flyter på som det porlande vattnet i bäcken. Jag tror att förmågan många gånger ligger i självkänslan och självförtroendet; att den påverkas av ens egna syn på vad man klarar av, och huruvida man har en uppfattning om att man kan vara en tilldragande person. Tror man inte att man inte kan ragga eller anser att man i människors ögon  inte kan vara attraherande och uppskattad, blir det ganska svårt att försöka övertyga någon annan om att man är det. 

Övning ger färdighet, och därmed bättre självförtroende. Hur många som anser sig vara "attraktiva" vågar egentligen ragga på främlingar? Inte många.

SvaraCitera

ceka92:

jag var ironisk.
man måste ha brutalt dålig humor och brutalt dålig kvinnosyn + låg IQ för att vilja ragga på tjejer med en mening som handlar om att de är korkade blondiner. tjejer, precis som alla andra likvärdiga människor vill känna sig speciella.

Varför måste man ha dålig humor och brutal dålig kvinnosyn + låg IQ för att säga det som han gav som exempel på vad man kan säga? Väldigt konstig slutsats du har dragit tycker jag.

SvaraCitera

att endast blonda kvinnor skulle vara dumma och därmed att kvinnor skulle vara dummare än män. att tro att det är okej att känslolöst håna någon för deras hårfärg, det är precis som att kalla någon tjock eller håna en annan fysisk egenskap

Barbar:

Varför måste man ha dålig humor och brutal dålig kvinnosyn + låg IQ för att säga det som han gav som exempel på vad man kan säga? Väldigt konstig slutsats du har dragit tycker jag.

SvaraCitera