tjej-propaganda
Ja, hon har ju förmodligen inte sett honom stoppa in snoppen i fittan. 
ditt bästa jag:
javisst
ceka92:
det är de som har ett bra rykte och bygger upp en bra stämning i sociala sammanhang.
ja verkligen...knulla tjejer varje vecka..äcklas ni inte? är väl fint med en kille som håller sig till sin flickvän och är mån vilka han doppar i?
ja verkligen...knulla tjejer varje vecka..äcklas ni inte? är väl fint med en kille som håller sig till sin flickvän och är mån vilka han doppar i?
kunde inte bry mig mindre
Albanien_Mats: ja verkligen...knulla tjejer varje vecka..äcklas ni inte? är väl fint med en kille som håller sig till sin flickvän och är mån vilka han doppar i?
Jag hade sex med 3 olika tjejer på samma vecka en gång. Varenda en av dem var ny, och kände inte från förrut. Kändes som att jag höll på att tappa min identitet eller nåt...
Dömer egentligen inte tjejer efter hur många sexpartners de har haft, men har en fördom att sexet skulle kännas väldigt opersonligt om det var många nya varje vecka.
Albanien_Mats: sex med tre partners per vecka...låter som badboys eller ens komplett kille ..bara du som inte vet det. ni tror alla killar är så. svårt för dig att veta. jag hänger med dessa luffare och vet hur dom tänker. dom e bara ute efter att knulla er. o ända så särar ni på benen och blir tsm med dessa svin. ta nån snäll normal snubbe istället, som behandlar er med värde.
Jag brukar inte ha svårt att bli bemött med respekt. Jag är vän med dem, jag vet mycket väl hur de tänker och det är inte svårt att veta hur ens vänner resonerar. Att killar ligger runt på det sättet verkar inte ovanligt om jag ser på mina vänner. Det är, för övrigt, generellt fullt möjligt att ha sex med vänner, så eventuella sexuella önskningar är irrelevanta för respekten: om man tror att en önskan att ligga med någon betyder att man bara låtsas vara vän eller har ett dolt motiv så säger det ju mer om ens egen syn på sex. Sex blir mer avdramatiserat för folk som har det ofta.
ditt bästa jag: det var bara en fråga, mynona
jag var inte arg/defensiv 😉
det enda viktiga är att han är en fin och intelligent person som jag funkar bra ihop med och som lyckas tända mig, och att vi är singlar.
sexualitet är vackert och en frihet, inte skamfullt
finns fler bra relationer än ett monogamt förhållande osv
Barbar: Varje vecka?
Retorisk överdrift, när han nu själv använde trollspråk. Poängen var att nämna personer som har sex så ofta att en vecka utan sex verkar anmärkningsvärt =S
svin är inte begränsade till något jävla område
ditt bästa jag: den som nämnde den klämde den
Gillar troll. De ger ju bra övning i att debattera. Fast nu börjar det bli för uppenbart dock. Man bör upprätthålla viss yttre fasad
mynona:
Gillar troll. De ger ju bra övning i att debattera. Fast nu börjar det bli för uppenbart dock
lyssna inte på amsi. jag är fan inget troll.
lyssna inte på amsi. jag är fan inget troll.
bara ett troll skulle kalla mig:
myrona holmes

kom alla fula raggarmän så ska ni få tequila i irisen. jag tar med häftpistolen och klammrar fast punkulorna i interiören.