reben:
glöm det =( kanske nån jag hatade isf om de gick
du kan prata med mig om du vill.
amsi:
du kan prata med mig om du vill.
tack, finns inte så mkt att säga i saken behöver bara distraktion och inte tänka
reben:
tack, finns inte så mkt att säga i saken behöver bara distraktion och inte tänka
vilken distraktion som helst?
reben: ja, som fungerar ^________^
När jag har absolut ingenting att göra så brukar jag "stumbla", är gratis att registrera sig och man kan lägga till olika intressen och då söker den sidor som går under de kategorierna
jag mår bra, men det är för kallt hemma hos mig
PMR:
När jag har absolut ingenting att göra så brukar jag "stumbla", är gratis att registrera sig och man kan lägga till olika intressen och då söker den sidor som går under de kategorierna
har ju bara inga konkreta intressen =( men tack kollar nu =)
mest bra.
snart nervsammanbrott
För all del.
sömntörstande. därav en hint av ångest.
är så lättpåverkad nu för tin.
Har aldrig aldrig aldrig mått så kaosigt som nu. Både fysiskt och psykiskt och jag har seriöst gråtit _hela_ dagen. Dåligt mående är absolut inte främmande för mig men det här har jag aldrig varit med om förut. Det är ganska läskigt och obehagligt.
vill utveckla vissa relationer till ännu närmare och djupare sådana, men jag vet inte om intresset finns. vet att jag borde prata om saken med de berörda, men det är utsättande att öppna sig kring sina känslor när risken finns att man blir sårad. ändå är det väl sådana investeringar och risker som ofta leder till vinst. men jag vet inte, jag kanske borde låta det vara för tillfället. jag misstänker att eventuellt bakslag skulle slå så pass hårt att det skulle påverka mitt allmäntillstånd under en alltför lång period. har inte riktigt råd att förbruka den tiden på det sättet just nu. små investeringar med lagom avkastning, är vad jag klarar av utanför de nuvarande åtagandena.
det är lite trist, egentligen, men nödvändigt i ett långsiktigt perspektiv. jag måste ta en sak i taget och göra den saken så bra jag kan. tyvärr måste energin fördelas så.
annars mår jag ganska kasst. jag är trött, håglös och tycker att det mesta är meningslöst. kämpandet fortsätter så gott det går. har skoluppgifter att ta itu med nu. men först: sova.
mår för bra för att somna
f*ck
Chibibbi: annars mår jag ganska kasst. jag är trött, håglös och tycker att det mesta är meningslöst. kämpandet fortsätter så gott det går. har skoluppgifter att ta itu med nu. men först: sova.
Hoppas verkligen att denna dagen blir bättre! För övrigt så ser jag ingen som helst anledning till att någon inte skulle ha viljan att utveckla en djupare relation med dig - de skulle gå miste om så mycket värme och kärlek.