elverpigen: nej
Jo.
elverpigen: vilka situationer tycker du att det är lämpligt att ta kontakt med människor i????
Varför skulle en viss situation vara mindre lämplig och en annan mer???
elverpigen: exempel: matkön, busskuren, möts på gångbanan, söka upp random människa via google och sedan ringa på deras dörr, slå ett nummer på måfå och boka träff med den som svarar, sitta och lurka i en buske tills nån går förbi, på arbetsplatsen.....?????
Ja, alltså listan med metoder kan bli lång, riktigt lång! Jag skulle nog använda den smidigaste!
Är du AddeGranberg?
craig davids största fan :
du är ju sjuk i huvudet på ett dåligt sätt
Inte så hjälpsamt.
Eh, jag brukar bara presentera mig vänligt och skaka hand sen prata om vad som helst. Istället för att förfölja borde du säga nåt så att hon vänder sig om och kan se dig. Väldigt obehagligt att bli förföljd. Sluta med det.
Rätt onödigt att skriva i tråden isåfall, tycker jag. Han bad ju om hjälp inte att få höra om folks negativa åsikter om honom.
craig davids största fan :
nej
Precis vad man ska göra. Följa efter en kvinna när det är mörkt ute... hahah
Kultur:
Rätt onödigt att skriva i tråden isåfall, tycker jag. Han bad ju om hjälp inte att få höra om folks negativa åsikter om honom.
nä då är det ju okej att bortse från det han gjorde
Tycker att du ska prata med en psykolog. Det är gissningsvis din bästa chans att få hjälp på riktigt. Peppar!
Spännande, och du hade nog fått samma reaktion om du bara försökt inleda ett samtal med
sicilianmind:
Är du AddeGranberg?
Undrar samma sak.
Tycker Unknown borde följa det folk redan skrivit här, prata med någon psykolog