Aviseringar
Rensa alla

Jul.

Ämnesstartare

Längtar! 😀 älskar att julhandla och att alla träffas och har det mysigt på julafton! 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Längtar! 😀 älskar att julhandla och att alla träffas och har det mysigt på julafton! 😀

Precis! Det är bra nice det Mycket glad
Önskar du dig något speciellt? 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick bateman:

Precis! Det är bra nice det Mycket glad
Önskar du dig något speciellt? 🙂

Nae 🙂 typ...en locktång 😛 är allt jag kan komma på

SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Nae 🙂 typ...en locktång 😛 är allt jag kan komma på

Haha okej 🙂 ingen megaönskning kanske men vad spelar det för roll liksom! Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Den kostar 1500, men sen så ska mamma betala allt till min bal och student, vilket blir typ uppåt 20.000 antar jag 😛

patrick bateman:

Haha okej 🙂 ingen megaönskning kanske men vad spelar det för roll liksom! Galen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Den kostar 1500, men sen så ska mamma betala allt till min bal och student, vilket blir typ uppåt 20.000 antar jag 😛

Haha tar tillbaka det om megaönskning...hur kan de kosta så mycket? Förvånad tar du studenten nu till åren? 🙂 oj, det var dyrt. Då lär inte min morsa bli glad 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Balklänning, balträning och foton kostar 3000+800+500=5300. Till studenten ska jag ha skor klänning, mössa, studentskiva med klassen, och sen en släktträff med ca 50 pers också och foton, kostar 1000+1000+1500+500+(ca) 10.000=14000

14000+5300=19300 kr 🙂

patrick bateman:

Haha tar tillbaka det om megaönskning...hur kan de kosta så mycket? Förvånad tar du studenten nu till åren? 🙂 oj, det var dyrt. Då lär inte min morsa bli glad 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Balklänning, balträning och foton kostar 3000+800+500=5300. Till studenten ska jag ha skor klänning, mössa, studentskiva med klassen, och sen en släktträff med ca 50 pers också och foton, kostar 1000+1000+1500+500+(ca) 10.000=14000

14000+5300=19300 kr 🙂

Jisses...aja det är ju inte så ofta man gör sånt så är nog värt det 🙂 balträning lät lite knepigt dock Skeptisk vad är det för slags träning? 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jisses...aja det är ju inte så ofta man gör sånt så är nog värt det 🙂 balträning lät lite knepigt dock Skeptisk vad är det för slags träning? 🙂

Här i linköping så dansar vi 6 olika danser på balen och man har träningar och allt för att det ska se fint ut

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sj tycker jag julen är den porrigaste och sexigaste/mys högtiden ! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman::)

dsc_0167_4fe0523dddf2b312df0001aa.jpeg

dsc_0120_4fe0522addf2b312df0001a0.jpeg

IMG_1597edit.jpeg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Här i linköping så dansar vi 6 olika danser på balen och man har träningar och allt för att det ska se fint ut

Jäklar alltså! Det där ser seriöst ut, förstår om det behövs träning då. Häftigt, sånt gör inte vi 🙁 Hoppas det blir bra för dig 🙂 ser sjukt coolt ut. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jäklar alltså! Det där ser seriöst ut, förstår om det behövs träning då. Häftigt, sånt gör inte vi 🙁 Hoppas det blir bra för dig 🙂 ser sjukt coolt ut. 

Jaa det är därför alla vill gå och jag är så glad att jag har en partner 😀 en snygg en också Blink

SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Jaa det är därför alla vill gå och jag är så glad att jag har en partner 😀 en snygg en också

Kan tänka mig det! En sån där bal hade jag med velat gå på. Haha vilken tur du har, tänkte inte på det först att man behöver partner. Ni kanske får priset som balens kung och drottning? Galen tror knappast det finns, tänkte mest på amerikanska filmer 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Kan tänka mig det! En sån där bal hade jag med velat gå på. Haha vilken tur du har, tänkte inte på det först att man behöver partner. Ni kanske får priset som balens kung och drottning? Galen tror knappast det finns, tänkte mest på amerikanska filmer 🙂

Haha nae det finns inte ^^ 

SvaraCitera