patrick bateman: tråden är så uppenbar
Hur menar du nu? Att du har en tydlig frågeställning att bjuda på betyder ju fortfarande inte att det är helt självklart att man ska förstå vad som är meningen med den.
Vad är det för fråga? 
absentthinking:
Hur menar du nu? Att du har en tydlig frågeställning att bjuda på betyder ju fortfarande inte att det är helt självklart att man ska förstå vad som är meningen med den.
Det är självklart
kvinnor har mer krav :/ dom har en lista så man måste uppfylla för att bli deras vän eller kille :/ killar är mer snälla, och accepterar den man är.
Nu ger jag upp. Adjö
slava: killar är mer snälla, och accepterar den man är
För det första är inte killar en homogen grupp och för det andra är inte tjejer en homogen grupp.
absentthinking:
För det första är inte killar en homogen grupp och för det andra är inte tjejer en homogen grupp.
det verkar så. jag har aldrig haft en tjejvän i hela mitt liv och jag är oskuld. tjejer vill inte ha något med mig att göra för att jag är en kille som är en loser. men killar vill vara min vän?
det verkar så. jag har aldrig haft en tjejvän i hela mitt liv och jag är oskuld. tjejer vill inte ha något med mig att göra för att jag är en kille som är en loser. men killar vill vara min vän?
Bara för att just du aldrig haft en flickvän betyder inte det att flickor inte vill ha någonting med dig att göra. Har de sagt till dig att du är en, som du säger det, loser? Har de sagt till dig att de inte vill ha något med dig att göra? Och med de menar jag alla flickor. Eftersom att du säger att det verkar som om flickor är en homogen grupp. Du har inte någon gång funderat över att det inte alltid behöver vara någon annans fel; utan det kanske är så enkelt som att det är ditt eget?
patrick bateman:
Läs inlägget ovanför
Så du förlitar dig på andras erfarenheter och åsikter? Och om du anser att det inlägget är anledningen till att du tar upp denna frågeställning anser jag själv att det beror på att du hyser agg mot det kvinnliga könet, snarare än att faktiskt vilja veta svaret på frågan (vilket du förmodligen aldrig lär få pga det finns inget vettigt sådant).
absentthinking:
Bara för att just du aldrig haft en flickvän betyder inte det att flickor inte vill ha någonting med dig att göra.
lol. jag återkommer om 5 år. ska dra upp detta då. jag lovar dig. jag kmr fortfarande vara oskuld. 
slava:
lol. jag återkommer om 5 år. ska dra upp detta då. jag lovar dig. jag kmr fortfarande vara oskuld.
Om du har den inställningen tror jag också att du kommer vara det. ![]()
absentthinking:
Om du har den inställningen tror jag också att du kommer vara det.
det har inget med inställningen och göra. jag är för ful för att någon skulle kunna fatta tycke för mig. det är således inte lönt att försöka då jag redan vet vad som kommer hända.
slava: det har inget med inställningen och göra. jag är för ful för att någon skulle kunna fatta tycke för mig. det är således inte lönt att försöka då jag redan vet vad som kommer hända.
Det gäller att lära sig trivas med sig själv. Självförtroende i rätt mängd är attraktivt. Om du jobbar på din inställning till dig själv kommer du utstråla en härlig energi vilket kan få damer på fall. Om du däremot har ställt in dig på att du är för ful för att ens försöka kan du ju heller inte räkna med att du ska råka snubbla över kärleken.