patrick bateman:
Haha är ja, inte var. Blev så mest eftersom du sa att du hade honom och så. Mm riktigt coolt! Haha jo kanske, jag tänker mest på typ fotbollslaget när jag hör det. Jepp det får man verkligen 🙂
Tack! Det är trevligt att veta 🙂
Enligt mig var det min hund eftersom det för det mesta var jag som var ute och gick med honom osv. Men det kan man såklart ha delade meningar om.
Haha, döpte ni hunden?
Shuzz: Enligt mig var det min hund eftersom det för det mesta var jag som var ute och gick med honom osv. Men det kan man såklart ha delade meningar om.
Haha, döpte ni hunden?
Jo det är klart, fast litar på din mening då om att han var din 🙂
Jepp. Eller hon hade ett namn innan som kenneln hade gett henne eller så, tror det var Blaze men vi ville byta och så fick min lillebror av nån anledning välja och så blev det Chelsea.
patrick bateman:
Jo det är klart, fast litar på din mening då om att han var din 🙂

patrick bateman:
Jepp. Eller hon hade ett namn innan som kenneln hade gett henne eller så, tror det var Blaze men vi ville byta och så fick min lillebror av nån anledning välja och så blev det Chelsea.
Gissar att han gillar fotbollslaget?
Shuzz: Gissar att han gillar fotbollslaget?
Haha han hatar fotboll men jag är fotbollsnörd, därför jag antagligen inte gillar namnet. Han gillar USA, tror det var därför det blev det.
patrick bateman:
Haha han hatar fotboll men jag är fotbollsnörd, därför jag antagligen inte gillar namnet. Han gillar USA, tror det var därför det blev det.
Haha, lite lyckat. (:
you should not be sad......
Lex:
så du har blivit religös?
du då??
jag e bara migsjälv..kalla de religiös om du vill ,skiter ivilke
pangppang vilket spel e det?
jag kolla på en lägenhet men den var inte riktigt min smak.
Lex:
du verkar coolcounter-strike! brukar du spela pangpang spel?
trodde du trivdes i ditt student.hus?
haha ironisk?
aha. callofduty är kul krigar spel tkr jag iaf, men är trött på dataspel o tvspel, behöver skaffa nya intressen
aa det är helt okej, men inte riktigt som jag vill ha det
kä'nner du igen detta? sjukt kul

panng ppanng...im an outlaws... *SJUTER*