Aviseringar
Rensa alla

Liten snopp


Ämnesstartare

Hej!
Jag är en 16-årig kille som ser helt okej ut. Jag haringa problem med att träffa tjejer. Vad som dock sänker mitt självförtroende är min kropp. Jag kom sent in i puberteten och trordärför inte jag är färdigutvecklad än. Jag har inte fått någon skäggväxt än och bara pyttelite hår under armarna.
Men det som stör mig mest är det jag har där nere. Jag tror inte min kuk har växt sen jag var liten. Slak så är den mini, och med stånd är den liten med. Jag har mätt att den vid stånd är ungefär 12 cm lång, med 13 cm i omkrets.
Att den är så liten gör mig så osäker på mig själv. Alla andra jag känner har större, till och med de som är yngre. När jag är med tjejer och kunnat gå längre än att strula har jag aldrig vågat göra någonting eftersom jag är så osäker.

Så min fråga till er är: duger en 12cm kuk med 13cm omkrets till att tillfredställa en tjej med?
Och kommer tjejen att börja skratta eller bli väldigt förvånad när jag en dag vågar dra av kalsongerna? Kommer hon att tycka den är för liten eller tror ni hon kommer tänka "den är lite liten men det är vanligt" och fortsätta?
Jag frågar er både killar och tjejer, men extra kul är det att få svar från tjejer och se hur ni skulle reagera i den situationen 🙂


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livet är orättvist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvinnor är i regel ute efter män med mycket pengar, så de kan få sin egna Jeep och skryta med de nyaste kläderna. Storleken på din åderpåle kvittar med andra ord.

Skaffa en bra utbildning och satsa på yrken som ger dig pengar, resten sköter sig själv [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr. Rabbit, som är en av världens populäraste dildoar, har en penetrerande längd, samt omkrets, på 13 centimeter. Så du kan vara lugn! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Mr. Rabbit, som är en av världens populäraste dildoar, har en penetrerande längd, samt omkrets, på 13 centimeter. Så du kan vara lugn!

[y]


   
SvaraCitera
time
 time

mullis711:

Kvinnor är i regel ute efter män med mycket pengar, så de kan få sin egna Jeep och skryta med de nyaste kläderna.

Du får inte ligga så mycket va?


   
SvaraCitera
time
 time

Till TS: Snoppen växer tills du är ungefär 25. För vissa kommer utvecklingen sent och det gör inget. Även om den inte växer mer räcker 12-13 cm hur bra som helst. It's not the size of the ship, but the motion in the ocean.

Dessutom ligger kvinnans g-punkt bara 2-4 cm in. Hellre "för liten" än för stor. Det är vansinnigt skönt att kunna slappna av och inte oroa sig för att det ska göra ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett & annat fniss får du leva med! Om du får chansen att visa vad den går för lovar jag dig ett par minst sagt förvånade ansikten! [wink]


   
SvaraCitera

Det är bara att säga "nöj dig med vad du får" ifall tjejen skulle anmärka längden på din penis. Snopp som snopp. It's the motion in the ocean osv.[smile]


   
SvaraCitera

Som tidigare konstaterats växer snoppen tills man är 21 (eller ännu äldre, beroende på olika faktorer; sen pubertet ger i regel en längre kuk-utvecklingstid (yes, det är den akademiskt korrekta termen)). Låter inte som att din testosteronproduktion har kommit igång på allvar, men det är inget att förfasa dig över; den kommer förr eller senare.

När du "kommer längre än att strula" kommer du märka att tjejer är minst lika osäkra över sina könsdelar som killar är över sina.

timeisrunningout:

mullis711:

Kvinnor är i regel ute efter män med mycket pengar, så de kan få sin egna Jeep och skryta med de nyaste kläderna.

Du får inte ligga så mycket va?

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Du får inte ligga så mycket va?

Säg någon som ens får det i Sverige? Finns annat att göra än att stoppa kontakten i uttaget varje dag [confused]


   
SvaraCitera
time
 time

mullis711:

Finns annat att göra än att stoppa kontakten i uttaget varje dag

Jag vet flera män som får ligga dagligen, men det är mest för att de inte stoltserar med att de tror att kvinnor är golddiggers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag vet flera män som får ligga dagligen, men det är mest för att de inte stoltserar med att de tror att kvinnor är golddiggers.

Dom är inte det, bittert sätt att se på tillvaron [cute]


   
SvaraCitera

Ju mindre den är desto lättare är den att bemästra.


   
SvaraCitera