vad är ditt problem? har inte skrivit nåt felaktigt
.''.nej men de män som inte knullar blir helt värdelösa för samhället när de inte heller behövs i arbete, det är utvecklingen vi ser''
Avkomma är inte allt här i världen finns för mkt idioter redan i Samhället.
Starkill91 :
.''.nej men de män som inte knullar blir helt värdelösa för samhället när de inte heller behövs i arbete, det är utvecklingen vi ser''Avkomma är inte allt här i världen finns för mkt idioter redan i Samhället.
ja, exempelvis de män som inte knullar och inte heller arbetar
ja, exempelvis de män som inte knullar och inte heller arbetar
Så smarta män knullar på arbetstid? 
Starkill91 :
Så smarta män knullar på arbetstid?
det är upp till var och en att disponera sin tid effektivt.
om de inte heller arbetar för att ge näring åt den reproducerande kasten, ja då är de onödiga och samhället har inget att vinna på deras fortsatta existens.
Hmm, ja måhända att det stämmer
Vem ljuger om vilka penisar? Fattar inte meningen med denna tråd xD
Jag tror också den angivna medelkukstorleken är helt fel. Vill minnas att jag har hört siffran 17 - 18 cm i längd är det svenska genomsnittet men kan varierar någon cm upp och ner varför siffran slutar på 16 - 19 cm. Så allt över 20 cm bör alltså betecknas som STORT! Allt under 15 cm som litet.
den stämmer nog. tror inte på konspiration.
Är väldigt misstänksam på sådana där undersökningar. Bäst är i så fall att göra en förfrågan hos alla sveriges sexarbetare. Dom bör rimligen ha hyfsad koll på läget dvs ha hyfsad koll på hur stora kukarna är.
HJÄLP. Scrollade ner långsamt. Såg bara toppen på huvudet först.. sekunden innan jag insåg att det var ett huvud 

Mymlans_Dotter:
HJÄLP. Scrollade ner långsamt. Såg bara toppen på huvudet först.. sekunden innan jag insåg att det var ett huvud

Snuskis!
Scream: Bäst är i så fall att göra en förfrågan hos alla sveriges sexarbetare.
För de brukar ha tillgång till linjal och måttband?
Är uppgiften falsk så är den ju snarare det åt andra hållet, med tanke på mäns tendens att uppvärdera sina organ.
AmenHoeStepp:
Är uppgiften falsk så är den ju snarare det åt andra hållet, med tanke på mäns tendens att uppvärdera sina organ.
Om jag inte missminner mig finns det undersökningar där männen mätte sina egna, och medel blev då några centimeter längre än det blev i en senare där medicinsk personal mätte. I en senare fick deltagarna gå in i tält på nattklubbar, vilket även den fick väldigt höga siffror eftersom gruppen inte var kontrollerad.