Aviseringar
Rensa alla

Ögonbrynstråden

tlaltecuhtli:
coolt, jag är "sexy thick".

nee, du är mer "mysterious thick".

eller benedict cumberbatch.

eyebrows.png

eller brigitte bardot.

Brow-tips-and-tricks-from-professional-b

SvaraCitera

svnfpudkA:
nee, du är mer "mysterious thick".

eller benedict cumberbatch.

eller brigitte bardot.

sluta vara motsägelsefull. bardot är sexy thick och cumberbatch uppfyller inget av kriterierna, men han är närmare sexy än mysterious i alla fall.

SvaraCitera

tlaltecuhtli: sluta vara motsägelsefull. bardot är sexy thick och cumberbatch uppfyller inget av kriterierna, men han är närmare sexy än mysterious i alla fall.

det är bara du som alltid gör så ensidiga bedömningar. benedict cumberbatch får stå för den buskiga otämjdheten som du har och kan motsvaras av en ovårdad attractive thick i formen. bardots ögonbryn illustrerar bättre hur de slutar mot näsryggen och den raka, skarpa formen längs med hela övre kanten, men just hennes inre raka kant mot näsan stämmer mycket bättre överens med mysterious thick eller natural. sluta fåna dig nu.

SvaraCitera

reviderad version för de med tjockare eller kortare bryn:

wm2b.png

SvaraCitera

svnfpudkA: sluta fåna dig nu.

men hallå. det där är ju fusk. alternativen är redan givna; man kan inte fibbla på det där viset.

SvaraCitera

Tycker också det är viktigt med fina ögonbryn. Tyvärr har jag typ aldrig haft nästan några att ha och göra med 🙁 Är i mig själv ganska ljus, men nu har jag köpt hem ett paket från Perfectbrows som är syntethår du kan limma fast för att få ett naturligt resultat! 🙂 Jag köpte det här  http://perfectbrows.se/

SvaraCitera

har aldrig lagt märke 

SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Aastrid:
Tycker också det är viktigt med fina ögonbryn. Tyvärr har jag typ aldrig haft nästan några att ha och göra med 🙁 Är i mig själv ganska ljus, men nu har jag köpt hem ett paket från Perfectbrows som är syntethår du kan limma fast för att få ett naturligt resultat! 🙂 Jag köpte det här  http://perfectbrows.se/

Skum grej. Kan du inte länka nån video där man får se hur det går till? 

SvaraCitera

den här tråden behöver återupplivas! älskar att titta på folks ögonbryn. mina egna ser förjävliga ut atm eftersom jag inte fick med mig en pincett när jag flyttade (jag ve-e-et Gråter) och min ögonbrynspenna har tagit slut

SvaraCitera

använder ni penna eller skugga? har försökt använda skugga den senaste veckan men tycker mest att det blir glåmigt och svagt 🙁 åh livet

SvaraCitera

Använde varken skugga eller penna. Dom är rätt neutrala, ibland jämnar jag till dom lite.

Om du ogillar resultatet så kan du alltid gå tillbaka till penna, jag antar att du använt det innan, eller har du inte använt varken eller förut? 

SvaraCitera

Xuzkie:
Använde varken skugga eller penna. Dom är rätt neutrala, ibland jämnar jag till dom lite.

Om du ogillar resultatet så kan du alltid gå tillbaka till penna, jag antar att du använt det innan, eller har du inte använt varken eller förut? 

använder du sax när du jämnar till? 

har alltid använt penna, men nu när den tagit slut har jag fått använda skugga eftersom det är det enda jag har hemma. ska köpa en ny penna så fort jag kan, gillar att kunna fylla i och jämna till kanterna på brynen

SvaraCitera
b1son

mina ögonbryn är så ojämna men jag orkar inte forma dom mer än den "naturliga" formen
+ är så låga vad ska man göra ett brow lift eller

SvaraCitera
PMR
 PMR

efter att ha noppat sönder, så har de alldeles för taskig form... ärr i form av prickar här o var

SvaraCitera
PMR
 PMR

b1son:
mina ögonbryn är så ojämna men jag orkar inte forma dom mer än den "naturliga" formen
+ är så låga vad ska man göra ett brow lift eller

har också låga, så fick för mig att noppa en massa under bågen, vilket resulterade i så jäkla mysko och ful form

SvaraCitera