SKORPIONEN: Det äckligaste jag vet är helt klart rasister, behöver inte ens förklara varför. Haha mitt sämsta resminne är nog när jag var ute en kväll och ramlade i en liten grop och när jag försökte ställa mig upp igen lyckades jag på något sätt skrapa upp hela mitt ben mot en vass kant. Det roliga var att jag märkte inget då utan gick runt som om ingenting har hänt men sedan var det vissa som påpekade det och då fick jag syn på blodet som rann ner. Skrattar fortfarande åt det när jag ser ärret :')
Nä det behövs inte.. konstigt att du inte märkte nåt lr. Var det mycket blood, är ärret stoort? Nu blev det lite extra frågor, svara om du vill 
Okaay, en fråga om identifikation nu. Vet inte om du gillar disney, men finns det nån disney-karaktär du identifierar dig lite med.. eller mycket
Moongoose :
Nä det behövs inte.. konstigt att du inte märkte nåt lr. Var det mycket blood, är ärret stoort? Nu blev det lite extra frågor, svara om du villOkaay, en fråga om identifikation nu. Vet inte om du gillar disney, men finns det nån disney-karaktär du identifierar dig lite med.. eller mycket
Jag var väldigt trött den kvällen men jag antar att jag inte märkte något för att jag inte kände någon som helst smärta. Den kom dock när jag såg blodet och det var då jag började halta som en idiot. Alltså det kan inte ha sett bra ut med klänning, klackar och allt möjligt :') Jaa, det var mycket blod och blåmärken. Det har blivit mycket bättre nu, ett fint ärr så klagar inte. Gillar tyvärr inte disney och har inte så bra koll på det! Sorry!
SKORPIONEN: Jag var väldigt trött den kvällen men jag antar att jag inte märkte något för att jag inte kände någon som helst smärta. Den kom dock när jag såg blodet och det var då jag började halta som en idiot. Alltså det kan inte ha sett bra ut med klänning, klackar och allt möjligt :') Jaa, det var mycket blod och blåmärken. Det har blivit mycket bättre nu, ett fint ärr så klagar inte. Gillar tyvärr inte disney och har inte så bra koll på det! Sorry!
Haha okaaj.. ja alltid coolt mer ärr 
Det va som attan, gillar inte disney.. Hm, hur står det då till med Astrid Lindgren, nån favorit saga som hon har skrivit? .. Favoritårstid måste du ha väl??
Moongoose :
Det va som attan, gillar inte disney.. Hm, hur står det då till med Astrid Lindgren, nån favorit saga som hon har skrivit? .. Favoritårstid måste du ha väl??
Haha det är illa va? Nämen jag minns bara askungen och sedan en snövit med några dvärgar? Jaa, du ser själv, har inte så bra koll på det. Men om du tror att jag är mest lik någon så får du gärna dela med dig!
Är tyvärr inte heller ett så stort fan av Astrid Lindgren men vi kan ta, vad jag tror är hennes mest kända saga: Pippi eller något? Vad det gäller årstider ogillar jag enbart våren och sommaren för det är då mina hemska allergier kommer in i bilden 🙁
SKORPIONEN: Haha det är illa va? Nämen jag minns bara askungen och sedan en snövit med några dvärgar? Jaa, du ser själv, har inte så bra koll på det. Men om du tror att jag är mest lik någon så får du gärna dela med dig!
Är tyvärr inte heller ett så stort fan av Astrid Lindgren men vi kan ta, vad jag tror är hennes mest kända saga: Pippi eller något? Vad det gäller årstider ogillar jag enbart våren och sommaren för det är då mina hemska allergier kommer in i bilden 🙁
Ariel kanske.. Men aa det är ju svårt det där ./
Pippi Långstrump! Den är ju bra. Jobbigt med allergier blääha. Men då trivs du nu då antar jag.. Okej nu blir det lite vemodigt här i frågelådan, vilken låt skulle du vilja spelades på din begravning?
Moongoose :
Ariel kanske.. Men aa det är ju svårt det där ./Pippi Långstrump! Den är ju bra. Jobbigt med allergier blääha. Men då trivs du nu då antar jag.. Okej nu blir det lite vemodigt här i frågelådan, vilken låt skulle du vilja spelades på din begravning?
Ariel låter faktiskt bra även fast jag inte vet vad handlar om förutom att det är en tjej som lever under vattnet samt en ond gammal man (?) Aja vi släpper det, blir säkert bra!
Allergierna har lugnat ner sig nu ja, thank god! Jag hade nog valt en skön disco låt då jag inte vill att folk ska sörja så mycket över att en legend har dött hehehe
Nä men att folk kan gå vidare i livet utan mig även fast det kommer att vara jobbigt. Men som man brukar säga, allt gott i livet tar slut nån gång. Nej, nu ska jag inte babbla på för mycket 😀
SKORPIONEN: Ariel låter faktiskt bra även fast jag inte vet vad handlar om förutom att det är en tjej som lever under vattnet samt en ond gammal man (?) Aja vi släpper det, blir säkert bra!
Allergierna har lugnat ner sig nu ja, thank god! Jag hade nog valt en skön disco låt då jag inte vill att folk ska sörja så mycket över att en legend har dött hehehe Cool Nä men att folk kan gå vidare i livet utan mig även fast det kommer att vara jobbigt. Men som man brukar säga, allt gott i livet tar slut nån gång. Nej, nu ska jag inte babbla på för mycket 😀
Ja!
"Sörj inte min död, gläds åt att jag levt" det finns väl nåt sånt tankesätt..Men ja det är ju det bästa! Fast svårt som sagt, eftersom man är uppväxt i en kultur som värderar det på ett negativt sätt blablabla.. är fan också ganska bra på att babbla 😛
Jaha okej.. Vilken moderator tycker du verkar schysstast? Finns ju typ bara två aktiva heeey
PS. Är det du på bilden? Mäktigt hår isf... eller ja, det är det ju oavsett :O
Många frågor. 
Moongoose :
"Sörj inte min död, gläds åt att jag levt" det finns väl nåt sånt tankesätt..Men ja det är ju det bästa! Fast svårt som sagt, eftersom man är uppväxt i en kultur som värderar det på ett negativt sätt blablabla.. är fan också ganska bra på att babbla 😛Jaha okej.. Vilken moderator tycker du verkar schysstast? Finns ju typ bara två aktiva heeey
PS. Är det du på bilden? Mäktigt hår isf... eller ja, det är det ju oavsett :O
Det är exakt så jag menar och visst, jag förstår att det inte är så lätt men vill inte att folk ska må dåligt över det. Haha sounds great med två babblare!
Men ja, tillbaks till frågorna. Hmm, vad ska man svara? Vet du vad, vi gör så här. Bara för att jag är "snäll" så svarar jag alla hehe 😀
Yeah, it's me. Det är så här va att jag egentligen skulle lägga upp den bilden på den tråden som handlar om hår men jag hittade aldrig den och sedan var jag ganska så trött på den svartvita. Ja, det blev som det blev kan man säga. Men vad tycker du då, kort eller långt hår?
SKORPIONEN: Det är exakt så jag menar och visst, jag förstår att det inte är så lätt men vill inte att folk ska må dåligt över det. Haha sounds great med två babblare!
Men ja, tillbaks till frågorna. Hmm, vad ska man svara? Vet du vad, vi gör så här. Bara för att jag är "snäll" så svarar jag alla hehe 😀
Yeah, it's me. Det är så här va att jag egentligen skulle lägga upp den bilden på den tråden som handlar om hår men jag hittade aldrig den och sedan var jag ganska så trött på den svartvita. Ja, det blev som det blev kan man säga. Men vad tycker du då, kort eller långt hår?
Hehe okej ett diplomatiskt svar..
Aha okaj! Ja alltså det är ju fint men kan tänka mig att det är rätt jobbigt med så mycket hår, så man måste väl vara lite dedikerad för att orka med det kanske (eller?) Men är ingen hår-expert what soo evaahh.. Så hittade tråden! (är inget psycho, hade bara inget att göra)
http://ungdomar.se/forum/thread/haer-diskuterar-vi-har?page=1
Nåja, nu börja detta lida mot sitt (oundvikliga) slut så nu blir det lite the real deal.. När var du som lyckligast?
Moongoose :
Hehe okej ett diplomatiskt svar..Aha okaj! Ja alltså det är ju fint men kan tänka mig att det är rätt jobbigt med så mycket hår, så man måste väl vara lite dedikerad för att orka med det kanske (eller?) Men är ingen hår-expert what soo evaahh.. Så hittade tråden! (är inget psycho, hade bara inget att göra)
http://ungdomar.se/forum/thread/haer-diskuterar-vi-har?page=1
Nåja, nu börja detta lida mot sitt (oundvikliga) slut så nu blir det lite the real deal.. När var du som lyckligast?
Hehe det är bra att vara lite diplomatisk ibland 
Det är faktiskt inte så jobbigt men tänkte bara att jag kanske borde klippa av det lite men aja, vi får se hur det blir! Haha vad bra att du kunde hitta tråden till nästa gång!
Åneej, vill inte att slutet ska börja närma sig, vi får nog börja ta det i slowmotion eller något! 🙁 Iaf till frågan, har haft så många lyckliga stunder i mitt liv (och nu låter det som att jag är 100 år :'D) men det var nog definitivt när jag blev vald i klassen och vi åkte upp till Sthlm. Men kan tyvärr inte berätta mer än att det var en mäktig upplevelse jag aldrig lär glömma även fast jag var lite nervös över att det var live! Kunde dock kontrollera mina nerver och det gick superbra! Så lycklig och stolt!
SKORPIONEN: Det är faktiskt inte så jobbigt men tänkte bara att jag kanske borde klippa av det lite men aja, vi får se hur det blir! Haha vad bra att du kunde hitta tråden till nästa gång!
Åneej, vill inte att slutet ska börja närma sig, vi får nog börja ta det i slowmotion eller något! 🙁 Iaf till frågan, har haft så många lyckliga stunder i mitt liv (och nu låter det som att jag är 100 år :'D) men det var nog definitivt när jag blev vald i klassen och vi åkte upp till Sthlm. Men kan tyvärr inte berätta mer än att det var en mäktig upplevelse jag aldrig lär glömma även fast jag var lite nervös över att det var live! Kunde dock kontrollera mina nerver och det gick superbra! Så lycklig och stolt!
Okaay det blir nog bra!
Skulle kunna ställa 20 eget komponerade frågor, tror dock inte modsen skulle uppskatta det 😉 .. okaj vad det än handlade om låter det spännande och som en lärorik grej! Det va under gymnasiet antar jag?
Dags att blicka framåt! Du berättade lite i början att du tänkt plugga vidare till ssk. Nåt mer du vill berätta.. Dina framtidsplaner, helt enkelt
Moongoose :
Okaay det blir nog bra!Skulle kunna ställa 20 eget komponerade frågor, tror dock inte modsen skulle uppskatta det 😉 .. okaj vad det än handlade om låter det spännande och som en lärorik grej! Det va under gymnasiet antar jag?
Dags att blicka framåt! Du berättade lite i början att du tänkt plugga vidare till ssk. Nåt mer du vill berätta.. Dina framtidsplaner, helt enkelt
Precis, det var under gymnasiet- tredje året. Det var mycket spännande och lärorikt även fast jag var lite nervös eftersom det är inte så många som får den möjligheten. Jag kan väl bjuda på en liten ledtråd- jag är bra på att hålla tal och att debattera.
Ja, det tänker jag göra men utöver det vill jag resa världen runt och ge mig ut på galna äventyr. Det är alltid kul att träffa nya människor och ta del av nya kulturer!
SKORPIONEN: Precis, det var under gymnasiet- tredje året. Det var mycket spännande och lärorikt även fast jag var lite nervös eftersom det är inte så många som får den möjligheten. Jag kan väl bjuda på en liten ledtråd- jag är bra på att hålla tal och att debattera.
Ja, det tänker jag göra men utöver det vill jag resa världen runt och ge mig ut på galna äventyr. Det är alltid kul att träffa nya människor och ta del av nya kulturer!
Hmm då kanske man kommer sig mer av dig i sådana sammanhang alltså.. Kanske vår nästa statsminister om typ 20 år eller nåt 😛
Det låter bra det! Har du varit i några roliga länder än då? AND inte glömma intervjufrågan, hur tillbringar du dina dagar och nätter? Har vi förvisso var inne lite på, men du kanske vill berätta nåt mer 🙂
Min ålder:17
Här bor jag: Kungsbacka
Sysselsättning (studier, arbete t ex):Gymnasiet el o energi
Fyra ord som beskriver mig:
tjötig, djup, seg och kreativ
Detta gör jag helst på fritiden:
Teckna, tjöta med kompisar, checka serier och lyssna på musik
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Mina föräldrar! Annars så blir det nog telefonen (är ju beroense av att surfa^^)
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Citronpeppar man
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Of all the things I've lost, I miss my mind the most...
-Ozzy Osbourne
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Closer av Nine Inch Nails