Potatis gratäng:
Jo äckliga långa saker som bara slingrsr omkring uschh
Blivit biten, men nä, bara lena.
Haien:
Blivit biten, men nä, bara lena.
Jo därför e dom ännu äckligare för man vet int när dom små jävlarna tänker bita en
Potatis gratäng:
Jo därför e dom ännu äckligare för man vet int när dom små jävlarna tänker bita en
Jo, man känner att de spänner och hoppar till. Du behöver väl inte reta dem. De tycker att du är äcklig som har fötter, inte ser dem och av misstag kan råka kliva på dem.
Haien:
Jo, man känner att de spänner och hoppar till. Du behöver väl inte reta dem. De tycker att du är äcklig som har fötter, inte ser dem och av misstag kan råka kliva på dem.
Ja jag kanske är äcklig vad vet du
men de är int så lätt att INTE kliva på dem när man springer som en galning i skogen
Potatis gratäng:
Ja jag kanske är äcklig vad vet dumen de är int så lätt att INTE kliva på dem när man springer som en galning i skogen
"Det är inte så lätt att INTE bita de där oförsiktiga jävlarna"
Haien:
"Det är inte så lätt att INTE bita de där oförsiktiga jävlarna"
Men e du då så jävlit försiktig om du försöker på allvar läsa en karta,springa så hårt du kan och hitta ställen så snabbt som möjligt
Potatis gratäng:
Men e du då så jävlit försiktig om du försöker på allvar läsa en karta,springa så hårt du kan och hitta ställen så snabbt som möjligt
Nej, men vi är lika 'dåliga' som dem, ingen mening med att hata dem, köp en, klappa en, bli vän.
Haien:
Nej, men vi är lika 'dåliga' som dem, ingen mening med att hata dem, köp en, klappa en, bli vän.
Aldrig i livet att jag skulle ha en av de där jävlarna i mitt hem som HUSDJUR
Potatis gratäng:
Aldrig i livet att jag skulle ha en av de där jävlarna i mitt hem som HUSDJUR
Haha okej.