Ålder: 19 år
Kön: "DET BLEV EN JÄVLA POJKE" //min mamma 1994, en vintrig januari-dag
Bor: ute på vischan på den autonoma ön Åland
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Pluggar på en humanistiskt inriktad gymnasielinje
Varför är du medlem på UM?: Det bara blev så. Googlade antagligen någon semipervers fråga år 2007, också hittade jag hit för att sedan stanna.
Intressen: populärlultur, mat, vin, iakttagelser av alla dess slag
Subkulturell tillhörighet: Hm, bra fråga. Antagligen ingen, men har inslag av pop,indie,punk och lite modskultur
Klädstil: vill helst se min "stil" som en post modern mods-stil. I enklare tappning, tighta jävla jeans, sneakers och en skjorta som är "bottom"-up.
Politik: kvasi-kommunist (gillar ej auktoriteter i den mån av korruption,lögner och allmänt asigt beteende)
UMare du känner IRL: time 
UMare du träffat IRL: en par stycken bara
Varit på någon UM-träff?: nej du jävelberg
Vill gå på en?: jag borde krossa min sociala barriär och gå på någon, någon gång
Kön: tjej
ålder: 14
Bor: Stockholm län
Pluggar: i en skola
Varför är du medlem på UM?: För att alla verkar så snälla och för att slösa tid 🙂
Intressen: Kompisar, hänga i stan, shoppa, ha kul, dansa, skratta, killar
Subkulturell tillhörighet: va? haha
Klädstil: Följer modet
Politik: Är 14 så håller inte på med politik
UMare du känner IRL: Nej :/
UMare du träffat IRL: Nej 🙁
Varit på någon UM-träff? Nej! Men finns det såna i stockholm??
Vill gå på en? Ja skulle vara kul jue! Men vet inte vilka åldersgräns det är och om det ens finns en, skulle kännas akward att gå som ända 14 åring 🙁
Ålder: 20
Kön: gosse
Bor: uppsala
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: pluggar doucheprogrammet
Varför är du medlem på UM?: skulle reta med syster men kom fram till att jag för en gångs skull inte var konstigast så stannade
Intressen: supa gråtrunka och the Smiths
Subkulturell tillhörighet: inte fan vet jag
Klädstil: saker som inte ligger i tvättkorgen
Politik: pubertalt supervänster
UMare du känner IRL: svårt å dra d1 gränsen men typ japanen och honolulu borde väl räknas
UMare du träffat IRL: japanen, guaje, proteus, passe, lars, höna, birger, outro, honolulu, exner, fingerprints, time, davve, zapetta, köttkvarnen, macluver, moderkakan, dazed, brkg, SaD, budo, dekadent, kaninte, kaka, superkakan, fasiken osvosvosv
Varit på någon UM-träff? för många men ändå inte jättemånga
Vill gå på en? inte för tillfället
Cutenessoverload: Är 14 så håller inte på med politik
Ditt användarnamn passar dig. Du är gullig ibland. 🙂
Ålder: 21 jordsnurr.
Kön: Är flicka.
Bor: På Åland för tillfället.
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Jobbar deltid som juristpraktikant, annars sitter jag framför datorn wööö.
Varför är du medlem på UM?: Jag och dåvarande högstadiekärleken registrerade oss av nån anledning 2007. Jag var inte särskilt aktiv förrän senare, tramsade mest i forumet och såna grejer, sen fick jag pm-vänner och åkte på en träff och efter det var jag fast. Sen blev jag storbloggare och efter det moderator så jag är väl kedjad minst ett par år framåt. 
Intressen: Spela larviga spel, bli salongsberusad på gott vin med vänner, pussas, se på film, slösa pengar, störa alla flöden på sociala medier med trams och ordbajseri etc.
Subkulturell tillhörighet: Jag vet inte längre.
EDIT: TJEJ MED MONKIKLÄDER, det är en subkultur från och med idag
Klädstil: Oversizetröjor och midjehöga kjolar, stora koftor och svarta klänningar, allt ackompanjerat till svarta leggings.
Politik: Röding, femhenist, genusmänniska, Statens Parti för Cynism och Ohälsa (egengrundat och imaginärt), HBT-aktivist javisst osv.
UMare du känner IRL: Iste, Mysia, Fingerprints, hmpf, WBC, keke och sånt (borde ha sagt ingen nämnd ingen glömd, för nu kommer någon säkert hytta med fingret åt mig)
UMare du träffat IRL: Typ abnorma mängder folk för att vara en sån folkilsken tjej som jag är, kan inte rada upp alla. Men 50+.
Varit på någon UM-träff? Ett flertal.
Vill gå på en? Klart jag vill!
Cutenessoverload: Varit på någon UM-träff? Nej! Men finns det såna i stockholm??
Vill gå på en? Ja skulle vara kul jue! Men vet inte vilka åldersgräns det är och om det ens finns en, skulle kännas akward att gå som ända 14 åring 🙁
Alltså, träffar planeras och ordnas här i forumet, av medlemmar, för medlemmar. Det finns ingen åldersgräns. 🙂
Ålder: 23, känner mig gammal och mossig här
Kön: Man
Bor: Uppsala
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Pluggar
Varför är du medlem på UM?: För mycket fritid, kan vara trevligt att snacka här ibland
Intressen: Glo film, glo fotboll, träna
Subkulturell tillhörighet: Ingen tror jag
Klädstil: Klär mig enkelt, försöker se okej ut
Politik: Är lite liberalt lagd
UMare du känner IRL: Ingen
UMare du träffat IRL: Tänkte i några sekunder här men kom fram till att jag ej träffat en enda, känns halvpinsamt
Varit på någon UM-träff? Nix
Vill gå på en? Kanske
timeisrunningout: Alltså, träffar planeras och ordnas här i forumet, av medlemmar, för medlemmar. Det finns ingen åldersgräns. 🙂
Jaha! Är ny här så har inte värsta kollen! 🙂 Men de verkar som alla är typ 18+ här! Skulle vara lite pinsamt om jag var mycket yngre än alla som gick! 🙁
Cutenessoverload:
Jaha! Är ny här så har inte värsta kollen! 🙂 Men de verkar som alla är typ 18+ här! Skulle vara lite pinsamt om jag var mycket yngre än alla som gick! 🙁
Alla är inte 18+, men många har hängt här i flera år. Jag var i din ålder när jag registrerade mig, till exempel.
timeisrunningout: Alla är inte 18+, men många har hängt här i flera år. Jag var i din ålder när jag registrerade mig, till exempel.
Okej! Skulle vara roligt att gå på en sån träff, kan inte man börja planera på en i Stockholm!! 😀
Ålder: 26
Kön: hane
Bor: varstans
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: äventyrare
Varför är du medlem på UM?: slentrian
Intressen: alkohol, musik och propaganda
Subkulturell tillhörighet: knappt
Klädstil: proper/lodis
Politik: festlig
UMare du känner IRL: ett större antal
UMare du träffat IRL: ett ännu större antal
Varit på någon UM-träff? 5-10 stycken?
Vill gå på en? lätt
Fyll på med fler frågor! Kommer bara på tråkiga. 🙁 nej.
Ålder: 21
Kön: Hona
Bor: Stockholm
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Studerar till förskollärare + extrajobb
Varför är du medlem på UM?: G-emenskap
Intressen: Djur, musik, kompizar
Klädstil: Varierar, har de jag gillar.
Politik: Borde jag bli mer insatt i.
UMare du känner IRL: Jag kan omöjligen fylla i detta utan att någon känner sig glömd. Älskar alla um:are jag träffat. Särskilt er som jag träffar och pratar med regelbundet, ni gör mycket för mig och ni vet säkert vilka ni är ändå.
UMare du träffat IRL: Denna lista skulle bli för lång, men säker över 50 minst.
Varit på någon UM-träff? Ja