Ålder: 15
Kön: Tjej
Bor: I en skit stad i skåne!
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Ska börja nian till hösten -.-
Varför är du medlem på UM?: Är/var inne i en deppig period, behövde hjälp hatar socionomer så började prata med folk här.
Intressen: Läsa BRA böcker, träna, sura och sova!
Subkulturell tillhörighet: Tillhör inte någon skulle jag väl tro. Försöker bara vara mig själv.
Klädstil: hipster-emo-grunge-feminist-fjortis 😉
Politik: Blå-grön...
UMare du känner IRL: Ingen vad jag vet.
UMare du träffat IRL: Har inte träffat någon.
Varit på någon UM-träff? Nej.
Vill gå på en? Kanske.
Förövrigt har jag rosa hår och byter hårfärg nästan alltid. Har ingen aning vilken linje jag vill gå på eller vad jag vill bli när jag blir större. Ska flytta ifrån Sverige i alla fall. Och ingen jävla USA blir det inte. 🙂
Ålder: 15 jävla år
Kön: Tjej tror jag
Bor: Västra Skåne
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Eh, plugg.
Varför är du medlem på UM?: Jag vettifan.
Intressen: Träna, shoppa, glo film och slåss
Subkulturell tillhörighet: Vettifan
Klädstil: Tajta svarta byxor, skinnjacka, ringar, tjocka halsdukar och ett par Palladium/Primeboots till det runt vinter. Runt sommartider brukar jag ha på mig långklänningar, Tory Burch ballerinor eller kjolar. Typ sofistikerat.
Cutenessoverload:
Okej! Skulle vara roligt att gå på en sån träff, kan inte man börja planera på en i Stockholm!! 😀
Kanske tar en liten stund, var en senast för typ två veckor sen.
Cutenessoverload:
Okej! Skulle vara roligt att gå på en sån träff, kan inte man börja planera på en i Stockholm!! 😀
Håll utkik i forumet nu i sommar, de är då det brukar bli flest träffar!
timeisrunningout: anske tar en liten stund, var en senast för typ två veckor sen.
aww... synd att jag inte var medlem då! 🙁
Fingerprints: Håll utkik i forumet nu i sommar, de är då det brukar bli flest träffar!
Det ska jag!! Om någon ska till grönan är det bara att säga till, ska dit typ om en vecka! 🙂
Ålder: 20 år.
Bor: Trollhättan.
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Just nu har jag sommarlov, men jag ska plugga upp några ämnen jag behöver för att komma in på det programmet jag vill in på till hösten.
Varför är du medlem på UM?: Jag är inte helt hundra på varför jag joinade, men jag gillar forum överlag och nu är det mest en vana, ibland rolig och ibland finner jag det vara ett tidslöseri.
Intressen: Historia, läsa, promenera. Säkert massa mer, men det är krångligt att komma på just sådär.
Klädstil: Jag har genom tiderna klätt mig ganska neutralt, men mycket jeans, t-shirt och hoodjacka, men nuförtiden har jag dragit mig mer till kjol och klänning. Kanske blir mer jeans när vikten är på sin plats igen.
Politik: Jag vet inte ännu.
UMare du känner IRL: Jag känner inga sådana.
UMare du träffat IRL: Ett antal.
Varit på någon UM-träff? Ja, ett flertal.
Vill gå på en? Det brukar vara trevligt, så ja.
Ålder: 20
Kön: Tjej
Bor: Brisbane, Australien
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Irrar runt och funderar pa vad jag egentligen vill gora osv *livskris*
Intressen: Lasa bocker, ata mat (helst med Mysia
), maratonkolla tv-serier osv
Capture: Är just nu timanställd på Rädda Barnens Ungdomsförbund
Åh! Känner du Matilda?
Ålder: 15 jävla år.
Kön: Sån utan kuk
Bor: Västra Skåne
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Plugg
Varför är du medlem på UM?: Vet inte, har för lite att göra.
Intressen: Träna, shoppa, glo film, slåss.
Subkulturell tillhörighet: Vettifan.
Klädstil: Mycket blandat. I min garderob har jag från skinnjackor till pälsjackor. En outfit en grå vinterdag är nog svarta tajta jeans, ringar, skärp från Liebeskind Berlin, skjorta ifrån Ralph L, skinnjacka och ett par Palladiums på det. Nu i sommartider brukar jag oftast ha på mig långklänningar, ballerinas från Tory Burch eller korta kjolar. Älskar kläder.
Politik: Hmm, jag gillar inte Sveriges nuv. partier.
UMare du känner IRL: Ingen förhoooppningsvis.
UMare du träffat IRL: Inga
Varit på någon UM-träff?: Nix
Vill gå på en?: Hell ye
Ålder: 25.
Kön: Man.
Bor: Född i Göteborg, uppvuxen i södra Skåne, huserar numera i Stockholm.
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Jobbar.
Varför är du medlem på UM?: Min gode vän Erik blev huxflux ansvarig för sajten 2007 och släpade med mig hit. Från början skrev jag mest bara fjantiga texter om gamla barnprogram och busringningar, sedan fick jag allt mer ansvar och sedan två år tillbaka är jag heltidsanställd med titeln "Webbredaktör". I praktiken innebär det att jag ägnar dagarna åt att konceptutveckla sajten, se till att vi har vettiga moderatorer och personer i Stöd & Svar-panelen samt att svara på hatiska mail.
Intressen: Musik, film, böcker och människoöden.
Subkulturell tillhörighet: Odefinierad.
Klädstil: Odefinierad.
Politik: -
UMare du känner/träffat IRL: Bland de som fortfarande är aktiva: Åtta, Xisco, Exner, qazedctgb, Ögon i en plåthink, Fingerprints.
Varit på någon UM-träff? Bara de superexklusiva modträffarna!
Paseo:
Ålder: 18 år och 10 månader på dagen så förväntar mig gratulationerKön: Kvänna
Bor: Så långt västerut man kan komma utan att lämna Sverige dvs vid världens ände eller kusten
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: Hemmafru
Varför är du medlem på UM?: Blev medlem pga trött på en idiot på ett annat forum som hela tiden la sig i alla diskussioner med konstiga åsikter, men här finns det visst fler än en hihi
Intressen: Det mesta inom kultur o språk
Subkulturell tillhörighet: det tror jag inte
Klädstil: cupcakeelegans
Politik: Nej
UMare du känner IRL: Nej
UMare du träffat IRL: Nej
Varit på någon UM-träff? Nej
Vill gå på en? Nej
åh, du är här igen! välkommen senorita.
kukoxo:
Ålder: 19Kön: kvinna
Bor: dalarna
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: arbetslös
Varför är du medlem på UM?: pga svaret på nr 3
Intressen: inga
Subkulturell tillhörighet: muslim
Klädstil: ingen :s ett par shorts och linne e skönast tycker jag
Politik: islam
UMare du känner IRL: wargtass1UMare du träffat IRL: äääh över 30 st
Varit på någon UM-träff? jadå
Vill gå på en? nej

Ålder: nitton
Kön: flicka
Bor: flyttar snart
Jobbar/pluggar/arbetslös/självförsörjande stuga i skogen/osv: precis klar med gymnasiet
Varför är du medlem på UM?: mysiga folk
Intressen: naturgrejer, konstgrejer, djurgrejer, kunskapsgrejer, upptäckt(resa, gå vilse, nytt), tankelekar, fysisk aktivitet, musik (sjunga,lyssna), hushållsfilosofi, teologi, flumm, människors sätt, historier
Subkulturell tillhörighet: baah
Klädstil: skiftande, allt vad jag gillar som jag hittar
Politik: åt vänster o miljö o frihet, gillar anarkism lite, gillar inga partier
UMare du känner IRL: börjat lära känna några
UMare du träffat IRL: några
Varit på någon UM-träff? två
Vill du gå på en: Jop, men det brukar alltid va på datum jag inte kan