Aviseringar
Rensa alla

psykisk ohälsa

missdaisy :

Oh vad många!

Jo, det ör väl det. Det ör inget nöje.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tant Chib:

Jo, det ör väl det. Det ör inget nöje

Förstår det , ta en dag i taget!Hjärta

SvaraCitera

missdaisy :

Förstår det , ta en dag i taget!Hjärta

Tack så mycket. Man får försöka. 

SvaraCitera

missdaisy :

Har det blivit bättre?:)

Aa, är dock lite osäker på om det är helt borta

SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Aa, är dock lite osäker på om det är helt borta

Hur gjorde du?

SvaraCitera

missdaisy :

Har du fått hjälp? Blir det bättre?

Jag har aldrig berättat för någon om det då jag inte varit anonym. 
Tidigare har det alltid gått över förr eller senare, så jag antar att det kommer göra det nu med. 

SvaraCitera

Social fobi och oro. Tack för det, utanförskap och mobbning hela grundskolan.

SvaraCitera

Ja, annat

SvaraCitera

missdaisy :

Hur gjorde du?

Jag började tillslut inse hur jobbigt det är att vara rädd för att prata. Så jag beatämde mig för att gå emot min rädsla och insåg då att det är inte så farligt att säga vad man tycker och tänker. För kunde jag börja rodna när jag sa någonting men den biten är helt borta nu. Nu har jag det även lättare för att prata med folk jag inte känner.

SvaraCitera

reben: finns annan psykisk ohälsa än det där så din undersökning blir ganska missvisande utan ens ett övrigtalternativ.

SvaraCitera

generaliserat ångestsyndrom, panikångest, social fobi, specifik fobi, depression, sömnproblem. 

SvaraCitera

min sociala fobi var kopplad till panikångesten när den var som värst, befolkade platser triggade den. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Jag började tillslut inse hur jobbigt det är att vara rädd för att prata. Så jag beatämde mig för att gå emot min rädsla och insåg då att det är inte så farligt att säga vad man tycker och tänker. För kunde jag börja rodna när jag sa någonting men den biten är helt borta nu. Nu har jag det även lättare för att prata med folk jag inte känner.

Wow! Vad modigt av dig!:) bra att det har blivit bättre.

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
min sociala fobi var kopplad till panikångesten när den var som värst, befolkade platser triggade den. 

har det blivit bättre för dig?

SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
generaliserat ångestsyndrom, panikångest, social fobi, specifik fobi, depression, sömnproblem. 

Oj vad många!  Hoppas att du får hjälp!

SvaraCitera