Johansson: Men där jag bor så är det svårt tror jag. Eller vet inte, jag har inte hört nån i min krets prata om joints..
i mitt område är det helt galet enkelt. Iofs ghetto så ah
Johansson: Är det verkligen det? Någon sa det till mig att en hel joint gick på 800kr...
va? typ runt 100-200 kanske
kukoxo:
Jaha inte mer? Då är de ju överkomligt. Då var de nog ett troll som försökte lura mig....
men guuud
ni överdriver väl
Nej du lilla tjej, folk dör utav spice. Har du missat alla nyhetsrapporter om just spice? 
Man blir röd i ögonen och allmänt seg i skallen och fnissig. Känns typ som att man tänker lite annorlunda. Vissa blir paranoida också. Det är väldigt individuellt.
Jag gillar inte cannabis speciellt mycket men har förståelse för de som gör det.
Johansson: Jahaa ja okej då förstår jag typ. Jag bor typ på landsbygden..
ah då kan de va svårt. Bor i förort till göteborg så vi har massor, inte för att man håller på med sånt men ah
Johansson: reben har rätt där. Spice är skit.
=)
PernillaAndersson: men guuud
ni överdriver väl
d smutsigt
PernillaAndersson: ni överdriver väl
nej vet vad jag pratar om tyvärr 🙁 det ÄR farligare kemiska formler som det inte finns någon forskning på alls över framtida bieffekter. Man kan även få EP anfall och liknande om det vill sig illa.
Johansson: Är det verkligen det? Någon sa det till mig att en hel joint gick på 800kr...
kukoxo:
Tänker mig att i Sverige köps fem gram för ungefär 5-600 kronor. I en joint brukar jag räkna med cirka 0,2-0,4 per person beroende på sort och kvalité. Ni får gärna räkna om ni vill.
Hur man blir på en joint, beror helt och hållet på innehållet.
Lundini: 1. Rök aldrig på när du är full. 2. Jag blir snurrig .. känner mig allmänt awkward och chill på samma gång. 3. Har inte bestämt mig än om det är nice eller inte :S 4. Sjukt onice att gå ute i solen när du är hög
1 är ett bra tips. Många som testar på cannabis för första gången på fyllan, röker varje dag och skulle aldrig blanda ihop med alkohol, men har vänner som älskar röka cannabis på fyllan så antar det är smaksak så aldrig är kanske fel ord att använda ändå.
Nyfiken på varför du ej gillar vara ute i solen när du är hög? Det är ju asnice.