Macktorsken:
Knullmaskin.
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
fick just pm av denna tveksamma, troligtvis, herre. Var på alerten mina shöna damer!
honolulu:
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=68544Har fått miljoner PM från detta jävla troll, samma mail till alla de olika konton jag någonsin haft. Aldrig ens brytt mig om att kolla in tönten, förutom nu, och han har varit reggad sen 2005?!?!?! Och skickat 9000 PM, vi kan nog lista ut hur de ser ut...
VAD ÄR DU FÖR NÅGOT
HAHAHAHAH
undrar hur många pm han är uppe i nu?
han har skrivit till mig också! Men svarade inte för han verkade lite skum. :S
han e kåt
säkert ganon
honolulu: Samuel_a15:
Hej, jag heter Samuel och är 20. Jag undrar om du har lust att prata. Alltid trevligt med andra här att snacka med tycker jag. Kanske prata om sex o sånt. Tycker det är kul att dela erfarenheter o så, om du har lust.VAD ÄR DU FÖR NÅGOT
har också fått detta exakt samma meddelande!
men var la typ ett, två år sen ungefär när tråden skapades haha XD
shatter:
har också fått detta exakt samma meddelande!men var la typ ett, två år sen ungefär när tråden skapades haha XD
visa vad han skrev..alltid nyttigt med ett kvällsgarv.
pma mig samuel! ja e tjej
Fick meddelanden från honom i oktober när jag precis reggat. Han inledde med vanliga frågor men ämnet gick snabbt över till sex :p
Zerafina:
Fick meddelanden från honom i oktober när jag precis reggat. Han inledde med vanliga frågor men ämnet gick snabbt över till sex :p
men du är ju liten
aww stackarn
borde inte ha hänt dig :/ inte schysst det här asså
shatter:
men du är ju litenaww stackarn
borde inte ha hänt dig :/ inte schysst det här asså
Jag klarar mig 😛
Det roliga med honom är ju att han verkar ha hållit på sedan 2005 och inte postat några inlägg bara sexpmat
Zerafina:
Jag klarar mig 😛
Det roliga med honom är ju att han verkar ha hållit på sedan 2005 och inte postat några inlägg bara sexpmat
haha ja, han hörde av sig till mig första gången 2010 sen andra gången (hade annat konto då) typ 2011-2012 XD
shatter:
haha ja, han hörde av sig till mig första gången 2010 sen andra gången (hade annat konto då) typ 2011-2012 XD
Vilket liv han måste ha
Singel ända sen 2005 🙁
![[shake]](/img/smilies/shake.gif)