Aviseringar
Rensa alla

Slutar!


Ämnesstartare

Hej och.. ja... hejdå!

Idag bestämde jag mig.

Jag slutar här på ungdomar.se.

På grund av att: 

Jag är så omogen helt enkelt. Ointelligent. Och så vidare, och så vidare..
Jag passar inte in och det är ju självklart. De flesta som hänger här är mest bara vuxna och mogna personer som kan saker och ting. Som har levt livet s.a.s.

Jag är bara ett litet ointelligent barn som hör hemma i sandlådan jämfört med er.

Ni är fantastiska och underbara personer som faktiskt har hjälpt mig när jag har frågat och som verkligen brytt sig. Ni är också riktigt roliga att skriva med! Glad

Jag önskar er ett stort lycka till i framtiden! Fina ungdomar Hjärta

Adjöken Rullar ögonen

Med vänliga (och kattiga) hälsningar

Katarina Party

P.S Jag har kvar kontot ifall jag skulle helt plötsligt vilja logga in D.S


   
Citera

ok, själv är jag 14 🙂 Tråkigt att du lämnar :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
ok, själv är jag 14 🙂 Tråkigt att du lämnar :/

Ja, men du är otroligt mognare än mig! Jag är endast 12. 


   
SvaraCitera

KattenKatarina:

Ja, men du är otroligt mognare än mig! Jag är endast 12. 

ÄÄääch , man behöver lite "mindre" mänskor här oxå. Ibland får man de bäsa svaren där. Man måste blanda lite 🙂


   
SvaraCitera

Synd att du känner så på ett ungdomsforum:( Se på dunderklumpen. Då kommer den bli fin nostalgi du kan se tillbaks på som äldre. Det är det bästa tipset jag kan ge dig


   
SvaraCitera

nej lämna oss inte 🙁 många av de "vuxna" är dumma i huvudet så det har inte så mkt med något o göra, du är ju ung så klart du inte kan allt än

sen är du ju väldigt mogen för o va 12

stanna! =)


   
SvaraCitera

Aa men nä .

ha det så bra ! 


   
SvaraCitera

Ålder behöver aldrig vara avgörande för hur mogen eller intelligent man är, sedan är alla bra eller dåliga på olika saker - men just definitionen av vad som är bra eller inte är högst individuell, glöm inte det! 

Du är inte omogen, du är en fin människa som är duktig och tillräcklig på dina områden, lyssna inte på alla haters. Lycka till i framtiden!


   
SvaraCitera

Tycker att du ska stanna. Det är egentligen vi som "borde" lämna. :/ 

019linnea: lyssna inte på alla haters 

Har hon ens några haters här?


   
SvaraCitera

tumblr_n4i0sjf3Dk1s73emno1_500.gif
Kunde inte hittat en mer passande gif!


   
SvaraCitera

gissar på att typ 90% av medlemmarna här är mer omogna än vad du är, jag inräknad.

jag är 20+ och ställde till med en scen på en uteservering idag för att en spindel satt på pojkvännens axel i sann småbarnsanda. och player one ligger för tillfället och monsteräter kakor likt en sockerhög 4-åring.


   
SvaraCitera

Utgår inte från just här - det jag vill få fram är generellt!

Proteus: Har hon ens några haters här?


   
SvaraCitera

odödlig:
nej lämna oss inte 🙁 många av de "vuxna" är dumma i huvudet så det har inte så mkt med något o göra, du är ju ung så klart du inte kan allt än

sen är du ju väldigt mogen för o va 12

stanna! =)

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

subhuman girl:
gissar på att typ 90% av medlemmarna här är mer omogna än vad du är, jag inräknad.

jag är 20+ och ställde till med en scen på en uteservering idag för att en spindel satt på pojkvännens axel i sann småbarnsanda. och player one ligger för tillfället och monsteräter kakor likt en sockerhög 4-åring.

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

019linnea:
Ålder behöver aldrig vara avgörande för hur mogen eller intelligent man är, sedan är alla bra eller dåliga på olika saker - men just definitionen av vad som är bra eller inte är högst individuell, glöm inte det! 

Du är inte omogen, du är en fin människa som är duktig och tillräcklig på dina områden, lyssna inte på alla haters. Lycka till i framtiden!

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera