patrick bateman: Tror jag ska göra det om det inte går över snart, men tror det är psyket. Varit så mycket på sistone.
Krya på dig!
Du låter rätt tunn på vad du skrev, 180 cm med typ 65 kg om jag minns rätt. Du kanske har den sortens kropp, ectomorph tror jag de kallas.
Börja käka mer och titta in på tillskott som används för att bulka, sen är ju träning en bra del av det hela.
Kudhos: Du låter rätt tunn på vad du skrev, 180 cm med typ 65 kg om jag minns rätt. Du kanske har den sortens kropp, ectomorph tror jag de kallas.
Börja käka mer och titta in på tillskott som används för att bulka, sen är ju träning en bra del av det hela.
Nja är egentligen rätt starkt byggd.
Jo får bli något sådant. Får ta tag i det.
patrick bateman:
Märkte när jag skulle duscha förut att jag är väldigt smal. Studerade mig länge i spegeln och det kroppen såg inte ut att vara hälsosamt smal utan för smal, nästan farligt smal. Kanske därför jag varit så trött på sistone och känt mig så svag. Kanske borde tänkt på det när alla mina byxor plötsligt ramlade av mig.När blir man farligt smal och hur kan jag bli mer hälsosam?
ät mer, typ kvarg och frukt
patrick bateman: Kan inte, försöker och försöker men vill sig inte.
i feel you dude. försöker trycka i mig högprotein i den mån som går + vitamintabletter.
visserligen är jag också ohälsosamt smal. så bevakar tråden
elverpigen: ät mer, typ kvarg och frukt
Ätit banan och apelsin idag! Men vad är kvarg?
zox: i feel you dude. försöker trycka i mig högprotein i den mån som går + vitamintabletter.
visserligen är jag också ohälsosamt smal. så bevakar tråden
Vitamintabletter äter jag med ibland. Gör så 🙂
patrick bateman: Usch äckligt, men bra natar jag
smakar i princip bara protein i sig självt. utblandat med sylt är det rätt decent. men såpass mäktigt att det är svårt att få ner
Ät mycket och när du är mätt så ät lite till. funkade för mig ^^
godis, glass och snacks e gott
ätit 4 bananer och keso idag. typ 1/5 av vad jag brukar äta. blev jättemätt.
köpte vitaminer också... det var bra..
it's good for youuuu