Leijonsparf:
det är klart att försökande är relevant. sen har jag inte bett dig bevisa, som så. men att bara hävda något går ju inte direkt att svara på.
tror såhär: jag engagerade mig mer som 17åring för att se bra ut. kanske som 15- och 16åring också. enligt mig själv var jag ändå snyggast som 17åring. men kanske är det så, att jag är lika snygg nu, det vet jag inte. känns som jag var mera noga med att se bra ut förut.
penja:
tror såhär: jag engagerade mig mer som 17åring för att se bra ut. kanske som 15- och 16åring också. enligt mig själv var jag ändå snyggast som 17åring. men kanske är det så, att jag är lika snygg nu, det vet jag inte. känns som jag var mera noga med att se bra ut förut.
kanske är det som är problemet, annars. 17-åringar som anstränger sig för att se bra ut, men gör ett dåligt jobb.
Leijonsparf:
kanske är det som är problemet, annars. 17-åringar som anstränger sig för att se bra ut, men gör ett dåligt jobb.
men jag gjorde nog ett rätt bra jobb. som 15-åring däremot, inget bra jobb.
och om jag var utan smink som 15-åring var jag möjligtvis söt, men inte snygg. ,
Tror att det bara är rockstjärnor som kan se dem. Finns så många låttexter som betonar den åldern hos (oftast) en flicka/kvinna. Jag har undrat länge vad som är/var så magiskt med den åldern.
min snyggaste kompis är 17 (snart 18) 
VAFAN ÄR TAXONOMI FÖR NÅT?!!
Kanske då man slutar vara barnsöt och börjar vara vuxen
Rent ytligt så finns det inte många 'snygga Sjuttonåringar men söta och gulliga finns det MÅNGA AV !
Har inte studerat tillräckligt med 17åringar för att ha koll