Aviseringar
Rensa alla

spelar längden roll

Cobrak

Äeh, det vettetusan.

SvaraCitera

Tyder väl på en viss osäkerhet när man frågar om längden spelar roll samt reflekterar över hur det "ska vara" och samtidigt beskriver sig som flaggstång tycker jag.

För att svara på din fråga så är jag nästan helt obrydd OM det ej gäller extremt åt något håll. Typ 1m eller 220cm, känns nog rätt konstigt.

SvaraCitera

annasvensson: japp det gjorde jag, vadå då?? :))

trodde att det var förklaringen till att du gjorde denna tråd.

Fantastiskt: vadå fattar inte..

man byter ut längd mot pengar, populäritet, utseende, hårlängd, jobb, nobelpris, livserfarenhet, osv

eller?

okej förstår, håller tyyyypmed. går med på utseende iaf! pengar popularitet och andra förmågor är ju något man iaf till viss del skaffar genom sina handlingar, till skillnad från längd/utseende som inte säger >mycket<(asså inget typ..men det indikerar ju.. men det bevisar inte.. typ) om vad någon är kapabel till

Fantastiskt: Blir nervös när du inte fattar.. fattar du väl.. Det betyder ju per automatik att jag har fel nånstans..

Mycket glad

SvaraCitera
Cobrak

Brukar liksom inte bli att jag hittar brudar i samma längd ändå såre spelar inte så stor roll.

SvaraCitera

Cobrak:
Brukar liksom inte bli att jag hittar brudar i samma längd ändå såre spelar inte så stor roll.

Men korta brudar ju najs Galen

SvaraCitera
Cobrak

Pegasus:

Men korta brudar ju najs Galen

Ajjemän

SvaraCitera

Cobrak:

Ajjemän

Har mina misstankar.. Alex?

SvaraCitera

Pegasus:

Haha, yus. Tjena påg!

SvaraCitera

onödigt elak: okej förstår, håller tyyyypmed. går med på utseende iaf! pengar popularitet och andra förmågor är ju något man iaf till viss del skaffar genom sina handlingar, till skillnad från längd/utseende som inte säger >mycket<(asså inget typ..men det indikerar ju.. men det bevisar inte.. typ) om vad någon är kapabel till

Truee

SvaraCitera
Cobrak

Pegasus:

Haha, yus. Tjena påg!

SvaraCitera

Cobrak:

Haha, yus. Tjena påg!

Skaffade UM tillslut Rullar ögonen

SvaraCitera

Fantastiskt:

Truee

Tror jag utgick från att nån skulle va kaxig över nått.. och man bha..
 *jag bryr mig inte så jag har neutral ton i 20min för att se om du är dum i huvet eller bara har lite otur såhär i början av mötet*

SvaraCitera

Jag vet vad jag snackar om... på en flumnivå nu..

duvet..

SvaraCitera
Cobrak

Pegasus:

Skaffade UM tillslut Rullar ögonen

Jo fan, ser det

SvaraCitera

Cobrak:

Jo fan, ser det

Finner mig tillrätta hitintills iaf Rullar ögonen

SvaraCitera