Aviseringar
Rensa alla

tjingeli tjongeli

My dreams are her:

Skulle du vilja besöka hans mausoleum?

Ja det är väl ett intresant monument över en kultifiering gone berserk, dessutom intressant både ur ett historieintresserat perspektiv och ja ett intresse för det makabra.

SvaraCitera

Lounge: ska du diissa tkh nu?

Kanske, vi får seeee i höst

SvaraCitera

Lounge: du är inte för gammal tönt

hehe jo :PPP du med

SvaraCitera
mynona

jag dricker apelsinjuice. tyvärr åt jag en kvällmssörgås alldeles för sent. chattar förstrött med A., R. och G. som alla tre plötsligt samtidigt verkar ha blivit sega på att svara

SvaraCitera

Lounge: låter mysigt. vad är det för bok om lenin?

Jo vars. Den är kort men jävligt intressant. Stefan Lindgren heter författaren och boken heter kort och gott: Lenin.  Tror det är bra att känna till en del om en så pass historiskt betydelsefull person.

SvaraCitera

Schism:

kognitionsvetenskap, för närvarande om uppmärksamhet

här är ett roligt test som var med på föreläsningen:

varför var det roligt? tyckte att det var lätt och tråkigt 

SvaraCitera

låter som en översittare 

SvaraCitera

amsi: varför var det roligt? tyckte att det var lätt och tråkigt

tänkte faktiskt byta ut ordet "roligt" för att slippa ifrågasättas. jag missade gorillan, hur som helst.

SvaraCitera

Schism:

tänkte faktiskt byta ut ordet "roligt" för att slippa ifrågasättas. jag missade gorillan, hur som helst.

aha. såg den och undrade om den räknades som svartklädd.

SvaraCitera

Schism: här är ett roligt test som var med på föreläsningen:

Jag såg gorillan men jag misslyckades räkna passarna också.... 

SvaraCitera

Jag prickade passarna men missade gorillan helt och hållet. Är alldeles för selektiv i min uppmärksamhet...

SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

hönzgoggel:

hehe jo :PPP du med

nej

SvaraCitera

hur tolkar man det man såg då?

SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:
Jag prickade passarna men missade gorillan helt och hållet. Är alldeles för selektiv i min uppmärksamhet...

är för full för detta

SvaraCitera

Schism:

Vet inte vad som är bäst, det eller "jag slutar räkna passarna för att titta på allas ansiktsuttryck istället, oops där var en gorilla"

SvaraCitera