Bakric:
Inte nödvändigtvis, men såvida skribenten inte har dyslexi brukar det vara en hyfsad indikator på dennes värderingar/leverne
Bra skrivet! =)
Alexgirl : men han utnyttajar mej inte för ja e ung .
Spelar ingen roll, ni kmr inte gå på bio utan han sätter bara på dig. Det är tråkigt att veta att man bara används för att någon annan är kåt. Du kan ha sex med så många killar som du samtidigt kan ha kul med på fritiden men den där 35 åringen har säkert en familj eller en medelålderskvinna som han skickar kärlekssms till. Om han inte gör det så är han konstig och du vill väl inte vara en konstig människas sexobjekt?
Obs, i värsta fall får han och du känslor för varandra och det är också negativt.
så onödigt att skuldbelägga
allt för att få trycka ner och känna sig fräsch för en stund för att man själv inte får ligga
debepe: 35 åringen har säkert en familj eller en medelålderskvinna som han skickar kärlekssms till. Om han inte gör det så är han konstig och du vill väl inte vara en konstig människas sexobjekt?
Kan du förklara detta lite mer noggrant för mig.
Kom till pappa typ 
den_smale: Kan du förklara detta lite mer noggrant för mig.
Vad är det du vill ha förklarat? Är så tydligt det kan bli
debepe:
Vad är det du vill ha förklarat? Är så tydligt det kan bli
Om jag har förstått det rätt så är han en konstig människa om han är singel, är det så du menar?
den_smale: Om jag har förstått det rätt så är han en konstig människa om han är singel, är det så du menar?
Nej, det är inte så jag menar.
När en 35+ vänder sig till en 15 årig elev för att den är singel, då är den relativt konstig.
Känner en person som haft en liknande relation men 35 åringen var före detta pundare och försökte ta sig ur situationen - det är så en relativt frisk person reflekterar/hanterar situationen.
Han är gammal nog att vara din pappa....
Ja ja so what . Ja gillar han och han e jätte snäll när vi träffas . Vi träffas väldigt sällan nu mera .men träffades igår efter dansen.Hakar inte upp mej på ålder om de inte e typ skit gammal gubbe
Vi träffas väldigt sällan nu mera .dans lärarn och ja asså .men träffades igår efter dansen.
Men haha ja träffar min föredetta MMA lärare som oxå heter som min dans lärare . LOL Fast MMA lärarn e 31 år . Skitsnygg ser ut som 21 år . Skit stark han kan bära mej som ingenting . As kul när han gör de 🙂
Skryt på , för vi bryr oss så mkt ju !