Aviseringar
Rensa alla

Usel struktur

Ämnesstartare

Jag vill ha ett svar här och nu. Jag är användare här. Jag har rätt till ett svar, och det har även andra användare här som också väntar på ett svar. Jag tycker att de SJÄLVA ska ge ett svar i tråden! Jag tycker att ni ska ta tag i problemet och fixa det nu när ni ställt till det för oss alla.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Halloj Patric! Förstår att nya forumstrukturen kan kännas krånglig. Den är ju väldigt mycket annorlunda jämfört med förra, och dessutom bara i betastadiet. Trots detta har statistiken skjutit i höjden och UM har mer aktivitet nu än på de senaste två åren! Party

Men all feedback är förstås välkommen, och vi har en del uppgraderingar på G lite senare i höst som är tänkta att göra det enklare att navigera och hitta det man söker efter.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungdomar har blivit värdelöst

SvaraCitera
Ämnesstartare

En sökfunktion till trådarna där försöag dyker upp innan man ens skrivit klart i sökfältet vore nog på sin plats. Typ som på google, youtube och när man vill stalka nån på fb.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
En sökfunktion till trådarna där försöag dyker upp innan man ens skrivit klart i sökfältet vore nog på sin plats. Typ som på google, youtube och när man vill stalka nån på fb.

Det är en av sakerna vi planerar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Det är en av sakerna vi planerar.

Ännu ett skäl att jag kunde bli mod här. Vi delar visioner.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Ännu ett skäl att jag kunde bli mod här. Vi delar visioner.

Glad

SvaraCitera

Barnet: Ungdomar har blivit värdelöst

det är bra att du inte vill hänga här längre ^^

SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
hahaha hade älskat att skriva underrubriker till mina trådar

+1

SvaraCitera
time
 time

Patrick:

Snarare: ett fortskaffningsmedel ska gå på bensin. I stället används en häst. Det är uselt.

Subforum bör finnas i en lista. När man klickar på ''Forum'' ska man komma till denna lista. Precis som det är på andra forum. Inte ''senaste uppdaterade trådar''. Folk som vill söka på taggar kan väl göra det om dom vill, men jag vill ha en list med alla subforum som jag kan scrolla nedför. Precis som det var förut. Mycket enklare. Inte underligt att UM tappar medlemmar. Att något blir modernare betyder inte automatiskt att det är bättre som du verkar förslå.

Det finns gott om forum som möter dina önskemål. Jag tycker det är tråkigt att du inte ser utvecklingen som en positiv grej, men det är ingen som tvingar dig logga in! Saknar också subkategorier i forumet från och till tills jag kommer ihåg hur otroligt dött det var. Majoriteten av alla trådar som skapades hamnade ändå i klotter. Med taggar kan man hitta och söka något mer specifikt. All utveckling är inte dålig utveckling.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hade kanske varit bättre om det fanns en sida med ett slags "moln" där man kan se alla taggar som används mer än säg tre gånger och hur de är kopplade till varandra, inte bara de mest populära taggarna. Antar att det skulle kunna missbrukas rätt rejält dock. Och typ nån "om du gillade den här taggen kanske du också gillar den här"-funktion, som i Amazon m.m. Då hade moderniseringen av UM fulländats.

SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

det är bra att du inte vill hänga här längre ^^

det är bra att du inte vill hänga här längre ^^  är ingenting man skriver till folk på det här forumet. cut it out eller så kommer du bli avstängd. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen förändring sedan jag skapade denna tråd...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
Ingen förändring sedan jag skapade denna tråd...

Läs Andrés svar på förra sidan. Sen är det inte som att man trycker på en knapp och att allt fixas. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Forumstrukturen är inte krånglig. Den är dålig. Subrubriker (ex. ''allmänt'', ''vetenskap och filosofi'', ''media'' osv) gör att man får en bättre översikt än att man ska söka på taggar.

Låt taggarna var kvar för dem som vill ha sånt strunt men att kunna ha en klassisk struktur på forumet bör vara ett val. 

Och sedan om man tar för lång tid på sig att skriva:

''Hoppsan!

Det verkar som att du tagit lite för lång tid på dig. Prova igen!''

väldigt smart system... speciellt eftersom texten INTE sparas utan försvinner och inte postas. Så om man tar för lång tid på sig att skriva ett inlägg så förvinner det när man postar det.

SvaraCitera