Aviseringar
Rensa alla

Vad gör dig glad?

fortfarande märkeskläder

SvaraCitera

Oswin00:
Jag blir glad av att cykla, lyssna på musik, poddar och ljudböcker, och att upptäcka nya platser Glad

Såg den här tråden på nytt idag och tänkte skriva att jag blir glad av att cykla... sen såg jag att jag redan skrivit det för knappt två år sedan. Trevligt att jag fortfarande är mig lik  Galen

SvaraCitera

Oswin00:

Såg den här tråden på nytt idag och tänkte skriva att jag blir glad av att cykla... sen såg jag att jag redan skrivit det för knappt två år sedan. Trevligt att jag fortfarande är mig lik  Galen

Ahahh det var likadant för mig 

SvaraCitera
Lokes

Min hund 

SvaraCitera

min skäldpadda

SvaraCitera

sköld skulle där stå lol

SvaraCitera
Lokes

agnesberg:
min skäldpadda

Du har en sköldpadda

SvaraCitera

youngvobb:

Ahahh det var likadant för mig 

Kul då är vi två!

SvaraCitera

Lokes:

Du har en sköldpadda

aa blev det olagligt nu plötsligt ellerRodnar

SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

youngvobb:
Fortfarande marabou

Gillar du hela deras sortiment?

Jag bor ett par km från en Maraboufabrik, det doftar ibland choklad i luften. Galen

SvaraCitera

L Y S:

Gillar du hela deras sortiment?

Jag bor ett par km från en Maraboufabrik, det doftar ibland choklad i luften. Galen

Jag har faktiskt inte testat alla olika sorter, vilket är jätteeeekonstigt med tanke på antalet maraboukakor jag tryckt i mig

hursomhelst kan jag alltså inte svara på frågan men jag har svårt att tänka mig att det finns nån sort som jag inte skulle godkänna. Du då?

choklad i luften ahahh, bor du i himlen? Söt

SvaraCitera

youngvobb:

Jag har faktiskt inte testat alla olika sorter, vilket är jätteeeekonstigt med tanke på antalet maraboukakor jag tryckt i mig

hursomhelst kan jag alltså inte svara på frågan men jag har svårt att tänka mig att det finns nån sort som jag inte skulle godkänna. Du då?

choklad i luften ahahh, bor du i himlen? Söt

Triple Chocolate cookiiies
ultimate Hjärta

SvaraCitera
L Y S
Ämnesstartare

youngvobb: Jag har faktiskt inte testat alla olika sorter, vilket är jätteeeekonstigt med tanke på antalet maraboukakor jag tryckt i mig

More or less, jag gillar inte Japp annars gillar jag de flesta andra, har du någon favorit?

youngvobb: choklad i luften ahahh, bor du i himlen? Söt

Glad

SvaraCitera

L Y S:

More or less, jag gillar inte Japp annars gillar jag de flesta andra, har du någon favorit?

jag e lixom världens tråkigaste så för mig ligger den vanliga varmt om hjärtat. Iallafall de stunder när jag står där och velar

själv? 

SvaraCitera

SvaraCitera