ok
materialarn:
Jag vill veta 😀
Du vet vad jag tycker om dig 🙂 eller borde veta iaf^^ Stark person som har gått igenom en massa skit men som ändå lyckas hålla sig på benen vilket jag tycker är väldigt imponerande (kom inte på ett bättre ord, men du fattar <3). Tycker du är skitbra!
reben:
ok
redan svarat dig, men min åsikt om dig har väl ändras sen dess i guess, du har en attityd som få besitter och är väldigt rak på sak vilket kan vara både positivt och negativt. Men jag har ingenting emot dig overall.
hej :$
hej 
terrormat:
hej :$
bara det att du är kompis med snor ger ett + <3 som individ tycker jag också väldigt mycket om dig! du är snäll, trevlig och verkar ha goda moraler. du är nära dina känslor vilket jag tycker är väldigt fint och jag tror nog att vi har en del gemensamt <3
edit: herregud menar såklart moraler inte oraler 
Fasiken:
hej
vrf gråtande smiley? 🙁 Gillar dig! tycker du är trevlig och snäll mot alla här på forumet trots att du lyckades glömma bort att vi förlovade oss
men det är förlåtet! 😉
kör
shatter:
bara det att du är kompis med snor ger ett + <3 som individ tycker jag också väldigt mycket om dig! du är snäll, trevlig och verkar ha goda moraler. du är nära dina känslor vilket jag tycker är väldigt fint och jag tror nog att vi har en del gemensamt <3
edit: herregud menar såklart moraler inte oralervrf gråtande smiley? 🙁 Gillar dig! tycker du är trevlig och snäll mot alla här på forumet trots att du lyckades glömma bort att vi förlovade oss
men det är förlåtet! 😉
förlovat o gift mig me så många på forumet
Shoot.
Tell meeee
hej fina, gulliga, snälla shatter

säg 
shatter:
edit: herregud menar såklart moraler inte oraler
tack för de fina orden
tror också vi har en del gemensamt, hoppas vi ses på någon forumträff framöver
ok skriv
ok
Har jag skrivit här?