Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma fylledagbok...

older comments

Ämnesstartare

Ikväll blir det fest Party
I kylen finns det mera sprit än mat, här är det bud-pizza som gäller xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan : hur går det till?

eh. hade ju använt både latexhandskar och gladpack när jag blev gaddad (handskar på den som tatuerade och gladpack på tatueringen efteråt) så det följde liksom med när vi började ligga. vad hon använde handskarna till kanske jag inte behöver skriva explicit (eller jo... min röv). kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde med plastfolie dock :S

SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

eh. hade ju använt både latexhandskar och gladpack när jag blev gaddad (handskar på den som tatuerade och gladpack på tatueringen efteråt) så det följde liksom med när vi började ligga. vad hon använde handskarna till kanske jag inte behöver skriva explicit (eller jo... min röv). kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde med plastfolie dock :S

bara stockholmare som säger gladpack Cool
låter soft och bra, har aldrig haft handskar 

SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

gud vad du är tråkig

hade mysfylla igår och omysbakfylla nu

Trodde du jag tränade standup nu eller? Han knuffade mig på dansgolvet för att komma fram, jag knuffade tillbaka, han kommer tillbaka med sina kompisar och sen var det igång. Det här r Stockholm, farligare än New York faktiskt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

märkliga dagar. var stupfull i torsdags, som var en enda pinsam dimma. kvällen slutade med att jag blev deprimerad och gick hem och grät hela kvällen för att upptäcka min mens som skäl.

gårdagens natt var egentligen bisarr. alla ex till min vän möttes och pratade med henne, hon hånglade med någon framför en annan och kalla kriget utbröt. 

jag frågade en kille jag hänger runt/med hela tiden, samt som kom med min kompis ex, om varför han tog bort mig på facebook och han försökte "hånskratta" och ville inte svara. när jag frågade rakt ut om vi ej var vänner sade han nej, men jag såg i hans ögon och hörde i hans tonfall att han sa ja och att han ej hatar mig men bara har så extremt omogna skäl. han dansar framför mig hela tiden, tittar på mitt ansikte när jag tittar bort i en folkskara, beskyddar mig, även om han ignorerar min blick och samtal med mig helt, det är känslan mellan oss. trygg skulle jag kalla den. även om han menar att vi inte är vänner så är det inte för att han hatar mig. hans kroppsspråk talar för sig självt.

tror att han kände känslor för mig innan men ville knulla runt när han väl är i sverige och är så grymt omogen att han inte kan vara ärlig.

kände mig oavsett så sjukt älskad, lycklig och trygg igår och idag. 

det var känslan i rummet, inte orden. 

även om jag i början av kvällen kände mig distanserad och oälskad av mina föräldrar, bortom allt hopp.

SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan : bara stockholmare som säger gladpack Cool

nä, kolla - helsingborgare också:
http://www.expressen.se/kvp/sport/hedwall-det-var-som-gladpack-pa-koppen/

craig davids största fan : låter soft och bra, har aldrig haft handskar

det var lite konstigt. men mest roligt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: nä, kolla - helsingborgare också:

fast okej. hon är golfare. typ samma sak som stockholmare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

nä, kolla - helsingborgare också:
http://www.expressen.se/kvp/sport/hedwall-det-var-som-gladpack-pa-koppen/

det var lite konstigt. men mest roligt.

de räknas inte 

hade glömt roligt sex 

SvaraCitera
Ämnesstartare

sitter och dricker whisky och lyssnar på motörhead.

jag vet inte vad jag håller på med.

SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan : hade glömt roligt sex

roligt sex är bra !

Leijonsparf:
sitter och dricker whisky och lyssnar på motörhead.

jag vet inte vad jag håller på med.

Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

pms + sex. tja, det fungerade jättebra en gång men snubben och sexet var kinky i allmänhet. tyvärr ganska ovanligt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

roligt sex är bra !

Hjärta

nu lyssnar vi på, jag vet inte ens. folk pratar om bilar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: folk pratar om bilar.

usch. drick mer whiskey så kanske du klarar dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

usch. drick mer whiskey så kanske du klarar dig.

blivit rätt mycket whisky redan, dock. börjar nå ett stadie av särskolefylla.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: särskolefylla

haha, vad r det ?

SvaraCitera
older comments