kukoxo:
gick igenom hans vänlista och damn. 🙁 klump i mag1
gå inte igenom vänlistor. det har då aldrig hitills skett att man har blivit glad av en sådan vanvettig handling. de är hans kära systrar och se aldrig på vänlistan igen
mynona: de är hans kära systrar och se aldrig på vänlistan igen
: D
antar att det är hans kusiner från landet som kom på efterfesten i förrigår!
OnT: mina relationer känns stabila. jag klagar inte. person 1 har nu en av sina perioder, sedan blir det bra. person 2 är nonchalant men det oroar mig inte så väl som vi känner varandra. tror att jag kan utveckla relation med person 3, synd att hn just nu är borta men känner mig säker på att hn går att få tag på längre fram
det skulle du verkligen göra
Stekaren hälsar: "jag har både kallat honom McLovin och kritiserar hans hemska tummarna upp pose. Han bryr sig inte, trust me"
😛
mynona:
slappna av och fundera inte så mycket i termer av övertag och underläge och taktik. Jag vet precis hur du menar, men det handlar egentligen mer om hur man gör än vad man gör. Man kan ta initiativet varenda gång, men om man gör det självsäkert och nonchalant så uppfattas man ändå inte så som varande i underläge eftersom underläget kommer sig av angelägenheten snarare än initiativtagandet som sådant. Det var ett exempel, men det handlar alltså om attityd mer än om handlingen som sådan. gör man en stor sak av något så blir det en stor sak även om det inte är det. gör man en liten sak av något så blir det en liten sak även om det inte är det. sagt i all spontanitet. Gå förbi honom och fråga efter ditt örhänge i förbifarten när du är på väg någon annanstans
du har en stor poäng. utvecklar en taktik i att hitta skäl för varför en situationen inte är universums mittpunkt. att tänka in sig i ett minne och vara någon annanstans mentalt är inte en äkta verklighetsflykt. det är ens minne och därför en annan verklighet.
jag gick ned innan för att duscha och situationen löpte på med genuin förståelse. han tycks ta min ledning som en förstående vän vilket gör vårt förhållande noterbart behagligt. vi kysstes ömt; han kysser ömt. men det är inte kärlek. glad smiley.
Tjohej:
Stekaren hälsar: "jag har både kallat honom McLovin och kritiserar hans hemska tummarna upp pose. Han bryr sig inte, trust me"😛
bara för att man inte visar det behöver det ej betyda att man ej bryr sig!
bara för att man inte visar det behöver det ej betyda att man ej bryr sig!
Jag ska hälsa honom det.
Börjar bli seriöst trött på att agera budbärare.
Tjohej:
Jag ska hälsa honom det.Börjar bli seriöst trött på att agera budbärare.
efter en gång?
efter en gång?
Det här var inte första gången. Jag har fått vara mellanhand ett antal gånger nu.
Tjohej:
Det här var inte första gången. Jag har fått vara mellanhand ett antal gånger nu.
säg att du inte vill då
jag vet att jag alltid skriver här och typ "uhuh är han för gammal?" men nu kommer eventuellt en snubbe komma hit och hälsa på mig som jag pratat med aslänge på nätet och vi har aldrig träffats men vi har skypat och vi är inte på g eller nåt, det är inte dejtigt, men vi kommer bra överens och jag börjar tro att han kanske är lite intresserad på sättet ha nskriver till mig
och nu
nu ska han aknske komma hit
och jag får lite panik
för 1. han bor i göteborg 2. han är 29 år
?!?!?!?1 äre ens en bra idé att riskera att eventuellt börja gilla honom och sen ba blir allt komplicerat
29 år är väl inte jättegammalt va? jag fyller 22 i år och han har redan fyllt 29 i år så hanb lir 30 när jag är 23 åh gu det är iofs ganska gammalt eller? jag vet inte åh
och göteborg
han har liksom bostad jobb och allt där och han trivs och så, så jag kanske måste flytta dit om det händer nåt
nej men varför tänker jag ens så mycket iv har inet ens träffats än VARFÖR BÖRJAR JAG PLANERA NÄR JAG INTE ENS TRÄFFAT MÄNNISKAN ÅH KAN JAG SLUTA TÄNKA ELLER NEJT YDLIGEN INTE