Maymay: Well ni skriker lite mer iallafall än folk utan adhdvaddå stör det dig eller?
vincebruh:Mmm jao det var rätt jobbigt när man gick i 9:an och en unge fick damp på kemi läraren typ varannan lektion.
vaddå stör det dig eller?
Maymay:dedär är ju inte ens adhd, finns ju folk med adhd som är lugna också lol.
Mmm jao det var rätt jobbigt när man gick i 9:an och en unge fick damp på kemi läraren typ varannan lektion.
vincebruh:Finns folk utan adhd som också är lugna. Vad är din poäng?
dedär är ju inte ens adhd, finns ju folk med adhd som är lugna också lol.
Maymay:poängen är att du ska sluta vara så otrevlig mot folk med adhd din fjant.
Finns folk utan adhd som också är lugna. Vad är din poäng?
vincebruh:Var inte direkt otrevlig retard. Har en vän med autism och en annan med adhd. Så om jag hade något emot folk med diagnoser hade jag väl inte varit vän med dem?
poängen är att du ska sluta vara så otrevlig mot folk med adhd din fjant.
Maymay:du beskriver adhd som något lättkränkt. själv blir du så triggad.
Var inte direkt otrevlig retard. Har en vän med autism och en annan med adhd. Så om jag hade något emot folk med diagnoser hade jag väl inte varit vän med dem?
vincebruh: du beskriver adhd som något lättkränktAbsolut ingen aning vad du menar med det och ingen orkar med dig så det är okej att kalla dig för en retard.
Maymay:varför är det ok att kalla mig retard då?
Absolut ingen aning vad du menar med det och ingen orkar med dig så det är okej att kalla dig för en retard.
vincebruh:För att du har varit extremt jobbig i varenda tråd man har någonsin läst som du har också kommenterat
varför är det ok att kalla mig retard då?
Maymay:pfft stick din fjant.
För att du har varit extremt jobbig i varenda tråd man har någonsin läst som du har också kommenterat
Maymay:okej lilla mus.
p12:a