Aviseringar
Rensa alla

Game of thrones


leiz
 leiz
Ämnesstartare

Har ni någon/ några favoritkaraktärer och varför? Vem gillar ni minst? Vad tycker ni om Danys utveckling? Hur tror ni den kommande säsongen kommer vara? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Snart är de helt ikapp böckerna. Känner mig lite orolig över hur det ska gå när de krockar.


   
SvaraCitera

Daario.jpg


   
SvaraCitera
frukt

hoppas att Daenerys arc går ut på att omedvetet bli verklighetsfrånvänd och vad som vanligtvis ses som en onding


   
SvaraCitera

Jag tänker mig vad skulle hända om både R + L = J är sant och A + J = T är sant

jag hoppas på ett slutgiltigt krig då Hjärta


   
SvaraCitera

Jag tittar inte på game of thrones men jag har ändå en favorit karaktär. Det är han som var naken i något avsnitt , vet inte vad han heter men hon var snygg


   
SvaraCitera

Mina favoriter hittills är: Arya, Daenerys, Snow och Tyrion.

Några jag irriterar mig på är: Sansa, Theon, Shae, Melisandre, Lysa.

Några jag djupt föraktar är: Ramsay och Joffrey.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz
Ämnesstartare

Tyrion är go 🙂 


   
SvaraCitera

Stannis har växt på mig. Han är så jävla tråkig att det blir fascinerande.


   
SvaraCitera

Min favorit karaktär är Arya, dels för att hon är ung och kämpar emot det hårda livet och går emot könsroller mest i mina ögon, men även för att hon är sjukt badass. Jag är väldigt nyfiken åt vilket håll karaktären utvecklas, men jag skulle inte bli förvånad om hon dog. IRL är hon som spelar Arya en väldigt attraktiv tjej/kvinna i min ålder, så i framtiden har jag bestämt mig för att charma henne och gifta mig med henne.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz
Ämnesstartare

MaximusPrime:
Min favorit karaktär är Arya, dels för att hon är ung och kämpar emot det hårda livet och går emot könsroller mest i mina ögon, men även för att hon är sjukt badass. Jag är väldigt nyfiken åt vilket håll karaktären utvecklas, men jag skulle inte bli förvånad om hon dog. IRL är hon som spelar Arya en väldigt attraktiv tjej/kvinna i min ålder, så i framtiden har jag bestämt mig för att charma henne och gifta mig med henne.

Sant, haha. Hon är cool. Om du gillar hon som spelar Arya, Maise Williams tror jag hon heter, så vet du kanske att hon kommer spela en av huvudrollerna i filmen last of us? Pretty cool 😀


   
SvaraCitera

leiz:

Sant, haha. Hon är cool. Om du gillar hon som spelar Arya, Maise Williams tror jag hon heter, så vet du kanske att hon kommer spela en av huvudrollerna i filmen last of us? Pretty cool 😀

Det visste jag inte, men tack för att du skrev. Pretty cool indeed 😀


   
SvaraCitera

Littlefinger Hjärta


   
SvaraCitera

The Hound tycker jag är bäst i serien 🙂


   
SvaraCitera

älskar danaerys, och shippar henne med jon snow. tror båda de 2 kmr vinna.

jag hatar medans jag älskar cercei Söt


   
SvaraCitera