Aviseringar
Rensa alla

herpes


Ämnesstartare

Jag tror min kille har gett mig herpes. jag och han har vart tilsammans ett bra tag nu. men det tog slut i två månader sen nu är vi tillsammans igen. under tiden det var slut så låg han med två tjejer. och jag tror nu att jag har fått herpes av honom. jag har små och ett jätte stort sår/blåsa. och det gör jätte ont. läste på 1177 om det och nästan alla symtom stämde in. jag frågade honom om han hade kollat upp sig efter dom två tjejerna och han sa ja. så jag vet inte om jag har haft det sen innan och typ smittat honom eller om han smittat mig. men det stod att man fick symtom efter 5-7 dagar efter man blivit smittad. och jag och han låg för två veckor sedan. och jag har ej haft samlag med någon annan. hmmm är jätte förvirrad.


   
Citera

du ska nog bli undersökt


   
SvaraCitera

varför är du jätteförvirrad när det enda klartecknet man får är att det är din pojkvän?


   
SvaraCitera

Du behöver inte ha fått det ifrån din pojkvän! tror ungefär 80% av alla människor går runt med latenta herpes bakterier, latent betyder att bakterien ligger i viloläge. Så det som har hänt kanske var att ditt immunförsvar sänktes lite vilket gjorde att bakterierna blev aktiva


   
SvaraCitera

Herra saatana Förvånad


   
SvaraCitera
Storen

#StayStrongMedStoren XD


   
SvaraCitera