Forumet - Jag vill Dö

Jag vill Dö

2405 0 28

Spana också in:

Många känner nog precis som du, kanske inte att de inte vill leva men att livet är bajs ibland. Jag har haft självmordtankar men jag tog aldrig livet av mig, jag tänkte hur hemskt det skulle vara så jag sköt upp det, det är jag väldigt glad för. Sen är jag singel och jag hatar det, så jag hoppas på att hitta någon tjej snart. Sen verkar livet bara bli bättre, jag hittar jobb, även om det är via min bror så är det ett jobb iaf. Jag tjänar pengar och det känns bra och jag får hjälp att hitta andra jobb så det känns toppen för mig. Jag ska börja läsa på universitetet , läsa någon rolig kurs och strunta i de kurser som gått dåligt och ta de som går bra, så nu ska jag spara pengar inför att kunna studera framöver när jag känner att ''damn, nu vill jag plugga''.

Man får försöka tänka positivt, tänk på allt som är bra i ens liv och tyvärr, tänka på de som har det sämre och att man är lyckligt lottad ändå, trots att det känns som skit. Saker och ting kommer att bli bättre, det är bara att kämpa på, saker och ting ordnar sig! GladHjärta

KING16:
Familjen 
Vad med familjen har du förlorat? Gillar de dig inte längre, vad har hänt? Har någon dött?

KING16: bästa vänner 
Är det så att du inte träffar dina bästa vänner längre eller hur ser det ut? Kanske man kan ta kontakt igen eller är kontakten helt förlorad?
KING16: skolan 
Vad i skolan går dåligt? Får du dåliga betyg? Pluggar du?
KING16: glädje 
Ja, förlorar man en familjemedlem och förlorar bästa vänner är det svårt, riktiga bästa vänner håller kontakt!
KING16: mycket 
Kan du vara gullig och precisera snälla du! GladHjärta

Trevlig-Snubbe:
Vad med familjen har du förlorat? Gillar de dig inte längre, vad har hänt? Har någon dött?

Är det så att du inte träffar dina bästa vänner längre eller hur ser det ut? Kanske man kan ta kontakt igen eller är kontakten helt förlorad?
Vad i skolan går dåligt? Får du dåliga betyg? Pluggar du?
Ja, förlorar man en familjemedlem och förlorar bästa vänner är det svårt, riktiga bästa vänner håller kontakt!
Kan du vara gullig och precisera snälla du! GladHjärta

Vi kan snacka om det här privat om du vill