Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem


Ämnesstartare

För några månader sen så träffade jag en kille på tinder. Vi snackade om allt möjligt och hade roligt tillsammans. Han skickar alltid godnatt och godmorgon med en puss-emoji och undrar hur jag sovit osv. Vi har träffats kanske 9ggr totalt och aldrig haft sex. Sist gång så kollade vi film och hånglade i hans säng. Han verkade lite typ otaggad eller att han inte riktigt ville ses den gången. Även om det var han som ville ses då från början. Han pratade inte lika mycket när vi gick tillsammans som han brukar eller gjorde dom första gångerna. Sen dess har jag frågat om vi skulle göra någonting två gånger men han har sagt att han inte kunnat så jag tänker att han får fråga nästa gång. Vilket han inte har gjort. Vi snapar hela tiden förutom på natten, går som mest 2 timmar mellan att någon svarar. Nu har han slutat prata så mycket på snap, skickad bara bilder och skriver något ibland. Han skickar aldrig några hjärtan eller pussar som han gjorde förut. Vad är det som kan ha hänt? Är han ingen intresserad längre? Ska jag fråga? Förresten så frågade jag en gång hur han kände med mig. Han sa att han var intresserad och ville fortsätta snacka och ses, men han var inte 100% säker för det. Jag är super mega kär och tänker på honom hela tiden, men det sa jag inte till honom. Väldigt jobbigt. Tack för svar!


   
Citera

Förstår att det är väldigt jobbigt. Inte alls kul när någon man är kär i tar avstånd. Skulle säga att det bästa vore om du pratar ut med honom om vad han vill igen (kan han tänka sig att det blir något mer mellan er? Hur pass intresserad är han egentligen? Borde ni träffa andra samtidigt som ni ses?), medan du också är ärlig med dina känslor ifall det känns bekvämt. 

Rekommenderar dessutom att du börjar tänka mer på dig själv än honom i det här fallet, då han inte var 100% säker på vad han kände för dig medan du däremot vet vart dina känslor ligger. Det är alltid du och ditt välmående som ska komma först, i synnerhet med killar! 

Lycka till och hoppas du vet att saker och ting kommer ordna sig.


   
SvaraCitera

säg till honom att du är kär i honom. han kanske är tveksam över sina känslor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! Mår väldigt dåligt just nu så skulle verkligen behöva hjälp och stöd.


   
SvaraCitera