Varför älskar jag en person som ändå inte ens orkar lyfta ett finger för att ringa mig eller ens tillbringa lite lite tid med mig..Den frågan ställer jag mig själv hela tiden.. Ändå sitter jag där, mår dåligt,och tar illa upp :-/Han spelar .. Han och hans nätkompisar.. Förr var det alltid mig och en tjejkompis han pratade med, och vi spelade och hade roligt.. Men när jag förlorade min dator blev allt annorlunda.. Jag blev utanför, fick inte vara med om dom spelade osv osv! Sen säger han själv att vi glider isär.. Men jag FÖRSÖKER verkligen att prata med honom, hålla igång ett samtalsämne.. Jag skriver och skriver.. Men han bara öppnar mina snaps .. Men struntar totalt i att svara.. Kan han verkligen klaga på att vi glider isär om han ändå inte är engagerad i att hålla igång vår vänskap så att säga :-/Vi vart nästan ett "par" för bara några månader sedan.. Han sa hela tiden att han älskade mig och dittan och dattan, men om han verkligen älskar mig.. Hade han väl orkat fråga hur det är när man tydligt ser att jag inte mår bra.. Jag gick då ifrån att vara viktig .. Till att inte betyda ett skit!Jag kanske bara är fånig och dum som tar illa vid mig av detta, vissa tycker jag bör lämna ..men det är så svårt.. Jag lider just nu av depression också .. Och jag kan ju lova att detta inte gör saken bättre heller.. Var verkligen tvungen att tala ut.. Innan jag rasar i bitar