psychoex: kapsulotomifruktansvärd sak. tänk att de utfördes i sverige så sent som 2007.
schim: Seriemördare är ganska intressant ändåFascinerande. Undras hur deras hjärnor tänker
Vet att det låter knas men hur de kommer på hur de ska göra, hur de klarar av det, vad fick de att göra det
schim: Seriemördare är ganska intressant ändådet är rätt uppenbart dock. saknar du empati och har en vision finns det inget som kan stoppa dig från något.
Vet att det låter knas men hur de kommer på hur de ska göra, hur de klarar av det, vad fick de att göra det
pussy galore: måste ju vara typ världens enklaste grej att mörda folk om man inte bryr sig 1 pissdet handlar inte om att inte bry sig.
schim: Precis, är det något sedan barnsben eller kommer det senareJa det är frågan liksom, och vart kommer det ifrån? Hur kan det gå så långt att man typ slaktar folk och äter dem eller nåt :o
psychoex: det handlar inte om att inte bry sig.nehe? vad handlar det om då? (inte bry sig = ingen empati, bl.a.)
schim:nästan alla seriemördare (som lyckas hålla på under en längre tid) har oftast iq över 110. det är rätt intressant.
Finns ju även folk som har empati och gör det ändå
Precis, är det något sedan barnsben eller kommer det senare
rulltorta :Jag hade velat prata ned Aileen Wuornos och hennes familj
Ja det är frågan liksom, och vart kommer det ifrån? Hur kan det gå så långt att man typ slaktar folk och äter dem eller nåt :o
pussy galore:förmågan att kunna sätta sig in i andras situationer utan att beröras har väl inte med empati att göra?
nehe? vad handlar det om då? (inte bry sig = ingen empati, bl.a.)
schim:Ja det hade varit hyfsat intressant, finns en bra dokumentär om henne vars namn jag inte kommer på...Bra i alla fall.
Jag hade velat prata ned Aileen Wuornos och hennes familj
psychoex:IQ är inget jag har koll på men antar att det är högt så det är som sagt intressant
nästan alla seriemördare (som lyckas hålla på under en längre tid) har oftast iq över 110. det är rätt intressant.