Min ålder: 16
Här bor jag: Jönköping
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Gymnasiet
Fyra ord som beskriver mig: lång, knug, bäst, morgontrött
Detta gör jag helst på fritiden: Tränar
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: mina feta mängder kontanter
Om jag var en krydda så skulle jag vara: chilipeppar
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara:
“once you learn to quit, it becomes a habit” ― Vince Lombardi
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: pokémon låten
Tre grejer jag inte klarar mig utan: skoldatorn, min amerikanska fotboll, mobilen
Min första kändiscrush: Avril Lavigne
Det äckligaste jag vet: gammal mjölk
Mitt sämsta resminne: Missat flyget till Polen och behövde flyga till Ungern och åka 8 timmar i den minsta bussen ni kan tänka er med en chaufför som inte pratade engelska genom Slovakien för att komma fram till Krakow
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: "Trötter" från snövit, i alla fall i skolan och på morgonen
Astrid Lindgrens bästa saga är: Pippi Långstrump
Min favoritårstid är: Sommaren
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: I lived - OneRepublic
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Ingen aning
Jag var som lyckligast när: körde hem min första nyinköpta moppe som inte var skräp från en kompis jag köpte den ifrån
Mina framtidsdrömmar är: Leva livet fullt ut
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: På gymmet, på football planen, framför skoldatorn, i sängen.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Kom in på någon tråd när jag sökte runt på google
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Redan registrerad på det mesta så varför inte här liksom
hur hittade alla från jkpg hit helt plötsligtttttttttt
(Förväntar mig inte att någon ska läsa, har bara jävligt tråkigt.)
Min ålder: 13 år gammal, 01:a
Här bor jag: Märsta
Sysselsättning (studier och/eller arbete, exempelvis): Går i skolan (sjuan just nu), ifall det var frågan.
Fyra ord som beskriver mig: Jag, kommer, inte & på.
Detta gör jag helst på fritiden: Chillaxar & lyssnar på musik.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Jag släcker elden och räddar alla. Efter allt så kallas jag ju cool.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Sumak. Vart går gränsen mellan ört och krydda, väljer annars "purple haze" ifall det räknas.
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "You're checkers, I'm chess - that's kings over squares" - King Los - OG Bobby Johnson Freestyle, ifall jag var tvungen alltså.
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Tech N9ne - Fragile Nej jag driver, jag kan inte sjunga. 
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Aminosyror, socker och syre, såklart?
Min första kändiscrush: Penélope Crush. Driver igen, har aldrig haft någon. Jag är rolig, eller hur? Nej, jag vet. 
Det äckligaste jag vet: Emos, vamps, goths (etc.), mangafan, furries, rednecks (aka WT), och listan fortsätter längstmed det spåret. Kaninmat också (inklusive keso).
Mitt sämsta resminne: Jag har bara bra resminnen, antar att jag är one of a kind.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Herkules, för jag är Gud... Nej men typ Timon från Lejonkungen eller nå't.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Emil i Lönneberga. Emil var mitt skit.
Min favoritårstid är: Alla årstider utom höst. Fuck höst.
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Ab-Soul - Beautiful Death, pallar inte länka.
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Hur fan ska jag veta, har varit inne på den här sidan typ fem gånger max.
Jag var som lyckligast när: Dopamin genererades i min hjärna.
Mina framtidsdrömmar är: Om (max) 90 år ska jag vara död.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Intar IV DMT analt. Nej jag vet inte. Jag bara är. Chillaxar. Ibland spelar jag (PC & Xbox One på nätterna under helgen.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Letade efter tips om ställen att prao:a på och hamnade i en tråd här, tror jag.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: För att jag kunde. Vem skulle hindra mig?
S3ON:
hur hittade alla från jkpg hit helt plötsligtttttttttt
Fö att Jönköping e gött, speciellt tåååpa
Min ålder: 15
Här bor jag: Sthlm
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Sista terminen i 9:an
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Så mycket jag kan.
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Musik Vänner Familj
Min första kändiscrush: Jennifer Aniston i Friends...
Det äckligaste jag vet: När man behöver käka rester från dagen innan.
Mitt sämsta resminne: Alla har varit bra hittills 🙂
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Långben
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Någon av The alan parsons project's låtar
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: ._.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Skola sova spel kompisar
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Letade efter trådar om vilket gymnasium som var bäst. Sedan hittade jag denna välkomnande sida 🙂
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Kunna kommentera!
Jag är världens bästa kamel
.........
Ljud
Min ålder: Nyligen fyllda 23
Här bor jag: Jönköping ungefär (säg gärna hej om du finns i närheten)
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Arbetar f.n som hantverkare
Fyra ord som beskriver mig: Eftertänksam, lojal, ambitiös och hoppfull
Detta gör jag helst på fritiden: Får skriva träning på den.
Om jag var en krydda så skulle jag vara: cayennepeppar - blir lätt för mycket..
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: "Be there for others, but never leave yourself behind."
Mitt sämsta resminne: Fyra timmar i en spansk buss, bakfull och utan AC.
Min favoritårstid är: Hösten, utan tvekan. Försöker dock lära mig att gilla sommaren
Jag var som lyckligast när: Jag är kär.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Tröttnade på gubbarna på flashback.
Min ålder: 16, blir 17
Här bor jag: Luleå
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Pluggar upp betygen på IM/IV/whatever och arbetar.
Fyra ord som beskriver mig: Känslig, stark, panik och hoppfull.
Detta gör jag helst på fritiden: ...sover?
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Ugh, typ min dator & kamera
Om jag var en krydda så skulle jag vara: *kan typ ingenting om kryddor så idk*
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: Mad as a hatter.
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Troligtvis någon Håkan Hellström-låt
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Kärlek, pengar & min pojkvän
Min första kändiscrush: Tror inte att jag någonsin haft en?
Det äckligaste jag vet: Våldtäktsmän & övrigadioter. Och fjärilar.
Mitt sämsta resminne: Oron & ångesten då jag stack hemifrån.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Alice (i Underlandet), tror jag.
Astrid Lindgrens bästa saga är: Hmm.. kanske... nä, jag vet inte. >:
Min favoritårstid är: Vår/försommar tror jag.
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: ...nä asså, jag vet inte.
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Ingen aning, detta är andra gången jag är inloggad så..
Jag var som lyckligast när: jag låg i sängen med min pojkvän & han höll om mig. Innan all skit blev värre än vad den redan var.
Mina framtidsdrömmar är: Att klara mig genom gymnasiet/liknande, skaffa ett meningsfullt/roligt/intressant arbete, flytta ihop med pojkvännen & att bli frisk. (Ok, inse och acceptera att jag aldrig kommer bli frisk.*)
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Dagar - sömn/skola & arbete/vid datorn. Nätter - sömn/i telefon/oro & ångest.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Minns inte, hittade någon länk hit bara.
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Varför inte?
Ljud
Min ålder: 17 år
Här bor jag: Stockholm
Sysselsättning (studier, arbete t ex): Pluggar beteendevetenskap på gymnasiet och fördjupar mig i ledarskap och kommunikation, helgjobbar på McDonalds och gymmar.
Fyra ord som beskriver mig: Positiv, hyperaktiv, nyfiken, social
Detta gör jag helst på fritiden: Gymmar, reser, festar och umgås med mina vänner och familj.
Om mitt hus började brinna skulle jag först rädda: Min hund såklart!!!
Om jag var en krydda så skulle jag vara: Cayennepeppar
Om jag var tvungen att tatuera in ett citat i pannan så skulle det vara: ''Everything I'm not, made me everything I am'' - Kanye West
Om jag gick på Idol-audition så skulle jag sjunga: Något oseriöst eftersom jag inte är bra på att sjunga.
Tre grejer jag inte klarar mig utan: Gym, Dr denim jeans och mitt smink.
Min första kändiscrush: Tom Hardy och är fortfarande det 
Det äckligaste jag vet: Grädde
Mitt sämsta resminne: Höll på att drunkna när jag var i Egypten. Var 13 år då.
Följande Disney-karaktär identifierar jag mig mest med: Mulan och Alice i underlandet.
Min favoritårstid är: Höst och sommar
Den här låten önskar jag ska spelas på min begravning: Vill inte begravas.
Den här moderatorn tycker jag verkar schystast: Ingen aning, alla verkar vara schysta!
Jag var som lyckligast när: Jag är lycklig när jag reser utomlands.
Mina framtidsdrömmar är: Upptäcka nya platser, besöka många museum, lära mig nya saker, träffa nya människor, skaffa ett bra jobb med en bra lön.
Såhär tillbringas mina dagar och nätter: Gymmar, umgås med vänner eller familj, pluggar, går i skolan, jobbar, lyssnar på musik, läser eller kollar på film. Jag sover på nätterna om jag inte festar.
Såhär hittade jag till Ungdomar.se: Minns inte 🙁
Därför registrerade jag mig på Ungdomar.se: Verkade nice