Forumet - Psykolog

Psykolog

245 0 12
Alla psykologer på internet erbjuder hjälp men man måste logga in med bank id för att dem är skyldiga att anteckna i din journal. Vet någon av er någon sida där man kan vara anonym, helst för att jag inte vågar berätta om mina besvär och att något och annat kan vara olagligt. 

Malonexd:
Vet du om det finns någon privat psykolog som man kan kontakta via Skype eller något?? 
Det finns, men privatpsykologer är väldigt dyra, runt 850 kr per session. Psykologer har tystnadsplikt och det är ovanligt att de bryter den, såvida du inte begått ett brott som exempelvis att du försökt skada en människa fysiskt, exempelvis mordförsök och dylikt.

Spana också in:

time:
Det finns, men privatpsykologer är väldigt dyra, runt 850 kr per session. Psykologer har tystnadsplikt och det är ovanligt att de bryter den, såvida du inte begått ett brott som exempelvis att du försökt skada en människa fysiskt, exempelvis mordförsök och dylikt.
Nej så extremt är det inte. Jag skiter i pengarna just nu då jag mår skit

Malonexd:
Ja men dem skriver ju för fan ner allting i min journal. Jag pratade med en psykolog men sedan skrev hen upp allt som jag sagt vilket jag verkligen inte ville. Har blivit ännu mer paranoid nu
Trist hon jag går hos skriver inte upp nått i min journal du får leta upp nån annan elr helt enkelt säga att du nt vill att personen gör d. Den har ju nt rätt o anteckna ditt privatliv sålänge du nt gjort nått som den måste anmäla