Sex är ju alltid kul. ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Aja, såhär går den till:
Jag frågar en fråga som har med sex att göra, nästa person svarar och ställer en ny fråga. Typ som sanningsleken, fast mycket intressantare. ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Skummaste stället du haft sex på? (Ni som inte haft sex kan ta skummaste stället ni strulat på, eller nåt.)
Nej
vad är din favorit ställning?
Doggy när tjejen svankar.
Hur lång tid tar det för dig att komma under sex?
kommer inte pga har blivit en grej så jag fokuserar på att ha det skönt istället, att komma är inte d bästa för mig hlr
sämsta ställningen?
Missionären.
Samma
Ett par stycken.. Skulle du kunna ha en trekant? Isåfall 1kille 2tjejer eller,tvärtom ?:)
jag liggandes platt på mage han uppe på mig. de kommer alltid för djupt in då :S
haft en sexuell upplevelse med någon av samma kön?
ja
haft 1 sexuell upplevelse du ångrar? om ja, vf ångrar du den?
Ja, pga. han var ett rövhål och jag borde inte ha varit med människan från första början.
Hur många ONS har du haft?
När jag blev av med oskulden, för att jag inte ville. Vi hade bestämt att vi skulle ha sex, sen körde vi igång och allt gjorde bara ont, jag vågade inte säga något men han borde ha märkt för jag kopplade bort världen och försökte försvinna så att det skulle ta slut. Enda gången jag korrigerade honom var när han tog strypgrepp, då tog jag bort händerna. Resten gick jag bara med på, dumt nog. Skulle ha sagt att det gjorde ont. Det var ganska traumatiskt för mig.
Är du nöjd över hur du blev av med oskulden?
nej
är du missnöjd med ditt oskuldsförlorande
oj, svarade på amsis fråga.
nej mitt "oskuldsförlorande" var fin tillställning. minus träningsvärk from hell.
har du sexat UNDER vatten?
Nä. Haft sex på tåget?