Rejmond D Röjter Skapade trådar Postade inlägg 24 Aug 2009, 22:41 Någon annan som sett animen Silver Fang?
internet Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Aug 2009, 22:49 http://larsludviglofgren.bandcamp.com/track/silver-fangtrodde du menade den låten
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 24 Aug 2009, 22:50 Nä, men det här måste vara ett tecken från ovan, hur skulle jag annars tolka det?
Rejmond D Röjter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 24 Aug 2009, 23:34 Budolicious:akakabuto äger digAkakabuto äger alla!internet:trodde du menade den låtenHaha neeeh, Animen ftw!
Run Riot Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Aug 2009, 23:28 Rejmond D Röjter:Någon annan som sett animen Silver Fang? Tyvärr fick jag en av dvd:erna i julklapp. Peter Harryson var ju epic!
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 14:48 Har du sett den svenska? Mycket talar för att du har missat rätt mycket då.
Rejmond D Röjter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 15:41 ClosingTime:Har du sett den svenska? Mycket talar för att du har missat rätt mycket då.Den svenska är klippt, den räknas inte!Här är för övrigt introt för alla de stackare som inte vet vad Silver fang är! http://www.youtube.com/watch?v=ofTiT8F-8DM
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 15:51 Rejmond D Röjter:Här är för övrigt introt för alla de stackare som inte vet vad Silver fang är!Min polare som lagt upp den där lol.
Rejmond D Röjter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 15:54 fistforfight:Min polare som lagt upp den där lol.Ofta
Rejmond D Röjter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 15:58 fistforfight:Jag lovar! TöfFt!
ClosingTime Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 16:00 Rejmond D Röjter:Den svenska är klippt, den räknas inte!Lite det jag syftade på
Rejmond D Röjter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 16:01 ClosingTime:Lite det jag syftade på Jaja
Djävulen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 16:11 Silver fang är kultsåg den som liten , fast då förstod jag inte hur jävla våldtagen och förstörd den svenska versionen varsen var det rätt kul att dom inte hade tillräckligt med röstskådespelare och många av hundarna lät likadant
Rejmond D Röjter Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 28 Aug 2009, 16:12 Djävulen:såg den som liten , fast då förstod jag inte hur jävla våldtagen och förstörd den svenska versionen varPRECIS samma sak här!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 12:22 ben. cross och farfar. stackars silver när farfar misshandlar honom.
Pegamixel Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 23 Sep 2009, 17:32 Älskvärt. Har sett både Silver fang och uppföljaren till den.ti-92:ben.Han är bäst.