Forumet - svampinfektion av antibiotika

svampinfektion av antibiotika

96 0 0
I somras käkade jag tabletter mot kronisk svamp i ett halvår, direkt efter jag slutade fick jag svamp efter en månad. Fick aldrig vård, fick vänta en hel vecka å då hade svampen gått över av sig självt vilket är helt otroligt. Nu har jag käkat antibiotika mot mitt ansikte å sista dagen jag tog antibiotika kom ännu en svampinfektion smygandes, antagligen pga antibiotikan å denna svampinfektion är extrem. Hinner inte få vård då det är helg imon å lär inte få vård på en hel vecka heller, måste göra något åt detta. Läkaren har sagt att jag inte ska använda svampmedel från apoteket, men vad ska jag annars göra nu? Har sån panik, kan inte ens gå till skolan för kan inte ha åtsittande byxor :-( är det värt å köpa Pevaryl eller något bara för denna gången? Är i en sån knivig sits, kliat upp hela underlivet å det bränner. Ska inte behöva gå såhär i en vecka :-( 

Tråden har inga svar… än.