Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

terrormat:

Vet jag vem du menar?

Ja!

SvaraCitera

snoret:

hånar du min dagbok 🙁
zlp46b.jpg

haha åh dog <3

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

haha åh dog <3

DEN ÄR JÄTTEFIN

SvaraCitera

snoret:

DEN ÄR JÄTTEFIN

det var ba så ironiskt <3

SvaraCitera

ont

känner att jag typ bara har bra relationer just nu. eller snarare, mina relationer går bra

det är nice. känner att jag vet var jag har mina vänner och att jag har flera stycken jag känner mig väldigt nära och kan prata om typ allt med.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Och vad är det exakt som gör det hela svårare? Ponera att du har hamnat på dejt med en tjej, vad är det du gör som är oattraktivt då?

jag är socialt handikappad och ser ut som en bögig version av frankenstein.

PMR:

Skeptisk  Vem fan vill ha en "normal" tjej? Vad är ens "normal" - en som stämmer in till punkt och pricka på alla normer? 

Min pappa har sannolikt aspergers(om än i sådana fall en lättare sådan) och ja.. jag finns ju och min bror med, tror inte på storken om man säger så..

SvaraCitera
PMR
 PMR

herr.göransson:

jag är socialt handikappad och ser ut som en bögig version av frankenstein.

Hehe, jag har haft en relation med en som folk sa var socialt handikappad.. men det hindrade mig inte Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Hehe, jag har haft en relation med en som folk sa var socialt handikappad.. men det hindrade mig inte Tumme upp

men han såg inte ut som en bögig version av frankenstein.

SvaraCitera
PMR
 PMR

herr.göransson:

men han såg inte ut som en bögig version av frankenstein.

Eller..?

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

Eller..?

jag är typ den sämsta människan som nånsin levt. hade jag raggat hade jag blivit utskrattad. hade ju bara gjort min självkänsla ännu sämre. bättre hålla sig undan från saker man inte klarar av. men det tär såklart på psyket. även ett monster som mig vill ha kärlek o närhet. Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

herr.göransson:

jag är typ den sämsta människan som nånsin levt. hade jag raggat hade jag blivit utskrattad. hade ju bara gjort min självkänsla ännu sämre. bättre hålla sig undan från saker man inte klarar av. men det tär såklart på psyket. även ett monster som mig vill ha kärlek o närhet. Gråter

ok vår relation räknas inte??

SvaraCitera
latest comments older comments