mopsen:
det är otroligt skönt när det varken handlar om vänskap eller romantik. jag har fått fler "jag älskar dig" än ligg, vilket är sorligt.
vad trist, faktiskt. ligg utan förbindelser är en krydda i vardagen, specialgjord så att du ska njuta mer av livet som du lever självständigt. jag har fått stalkers, men inga kärleksförklaringar. det är kanske mer synd. 
jag bryr mig inte om heteronormen som du parodierade någon gång men det är ju synd kan jag tycka att du är! en av de vackraste tjejerna jag har sett.
är själv 20 år och en normal tjej förresten.
är nog för din skönhet som de tror att de känner dig, de har sett dig i sina drömmar och höjer dig genast till skyarna(men drömmar existerar inte.)
jag knullar runt, nu vet ni.
vågar inte
KAN NÅGON UPPSKATTA MITT SKÄMT OM ATT ATT SJUTTONÅRINGAR SKULLE VARA SMÅBARN NU TACK
tevepro:
jag knullar runt, nu vet ni.
det visste vi redan :S
Nachac: Tackar även för detta, omsorgen är garanterad.
dagisbarn.
ceka92: vad trist, faktiskt. ligg utan förbindelser är en krydda i vardagen
det har inte jag haft en aning om! jag oroar mig endst för att vakna upp en dag och känna vilket oknullat liv jag levt, och att samtliga aspiranter är ointresserade.
ceka92: jag bryr mig inte om heteronormen som du parodierade någon gång men det är ju synd kan jag tycka att du är! en av de vackraste tjejerna jag har sett.
är själv 20 år och en normal tjej förresten.
tack, ceka, budskapet har nått fram, men i all ärlighet talar du så till många av ums kvinnor. det är lite svårt att ta åt sig när man måste dela så enormt.
ceka92: jag har fått stalkers, men inga kärleksförklaringar. det är kanske mer synd.
stalkers är en form av smicker, och det är trevligt så länge de håller sin psykossida från rutan.
isola: KAN NÅGON UPPSKATTA MITT SKÄMT OM ATT ATT SJUTTONÅRINGAR SKULLE VARA SMÅBARN NU TACK
jag skrattade faktiskt ljudligt, men det får du ej veta.
mopsen:
tack, ceka, budskapet har nått fram, men i all ärlighet talar du så till många av ums kvinnor. det är lite svårt att ta åt sig när man måste dela så enormt.
så där har jag aldrig sagt till dem även om jag ger innerliga komplimanger för att få andra att må bra.
Hade mysigt sex med herren inatt. Gillar det. Gillar till och med eftermyset, blivit riktigt kelen av mig.
är inne i en period av sexuell experimentering, vilket innebär orimligt mycket sex, och dessutom depraverat sådant. gillar det än så länge, men är lite orolig för att den jag har det med inte till fullo insett att min sexdrift går väldigt mycket i perioder. dumt att vänja folk vid stabil tillgång på sex och sen sluta tillhandahålla det.
iih hade sex idag med min pojkvän, yey 😀
hade tre sekunders sex med mig själv sen orkade ag inte mer. om två veckor kommer jag att ha daglig tillgång till sex, två minuter från min skola.