Biffade nederkroppen. Böjde utan vikter pga knäet, gick bra faktiskt.
Blivande_japan: det står att du citerat mig hit, men hittar det ej?
Frågade om det kanske var på SAK du tränade tyngdlyftning men sen kom jag på att du förmodligen inte ville svara på det.
Hade förövrigt tänkt träna idag, köra lite squats, stötar och lite bänk men skulle istället in och köpa kostym :<<, imorgon får det bli!
Har träningsvärk i fötterna sen barfotaspringning i förrgår. Jevlar.
Känns inte helt ok att springa barfota på gymmets löpband dock, måste försöka hitta billiga barfotaskor.
Köttade kettlebell-träning.
Swings
Clean
Crush curl
Armhävningar
Krav Maga
amsi:
nope, de sa att skadan är vanlig och kommer läka och växa bort.
aha, skönt det då!
Knegaren:
Men om du inte tränar och det inte självläker då?
Då går man till en sjukgymnast som ger en RÄTT övningar som inte fördärvar kroppen mer.
kevindendaylige:
Frågade om det kanske var på SAK du tränade tyngdlyftning men sen kom jag på att du förmodligen inte ville svara på det.
nä, känns lite onödigt att skriva ut var jag tränar öppet, men kan pm:a om du gärna vill veta.
kör du själv tyngdlyftning eller?
fastnade i bottenläget (atg) under mitt sista rep av löjliga squats och var tvungen att baila :<
Imorgon ska jag till ett gym som jag har hört inte suger. Ska bli: najs.
iddqd:
Imorgon ska jag till ett gym som jag har hört inte suger. Ska bli: najs.
Vilket
passe:
Vilket
Fysiken. Såg ok ut på bilderna samt enligt deras fb har de haft några från en tyngdlyftarklubb på besök några gånger som instruerat teknik. Verkar som att någon där i alla fall har några hjärnceller.
iddqd:
Fysiken. Såg ok ut på bilderna samt enligt deras fb har de haft några från en tyngdlyftarklubb på besök några gånger som instruerat teknik. Verkar som att någon där i alla fall har några hjärnceller.
Ah. Den nere vid kungsgatan?
passe:
Ah. Den nere vid kungsgatan?
Någon av dem, har inte bestämt. Lär nog bli Gibraltargatan pga nära skolan så det lär väl vara där jag tränar mest om jag börjar träna där. Sen så har de fått för sig att öppna crossfitgym också. Ska höra mig för lite om det imorgon men det låter som att det har duglighetspotential.