finmatta:
om jag bor sj och jag inte har mat hemma
kan äta dem om den jag bor med ej vill ha dem, med då bara om jag ej ska äta mer under dagenäter inte vitt bröd lr pizza så ofta
Hoppas att du får hjälp med din ätstörning.
ja, om de inte hårdnat alltför mycket
stereo total:
Hoppas att du får hjälp med din ätstörning.
va? är inte pga. ätstörning
vrf antar du det?
blir lite irriterad nu. vrf skriver man ens sådant till ngn offentligt?
såg nu att det var felformulerat. men ej att kanterna blir det enda jag äter. menade "mer än tillräckligt" lr ngt, skrev fel. men fortfarande ganska arrogant av dig, säger ej att det var fel men fult gjort iaf
De är ju bland det bästa som finns
finmatta:
va? är inte pga. ätstörning
vrf antar du det?blir lite irriterad nu. vrf skriver man ens sådant till ngn offentligt?
såg nu att det var felformulerat. men ej att kanterna blir det enda jag äter. menade "mer än tillräckligt" lr ngt, skrev fel. men fortfarande ganska arrogant av dig, säger ej att det var fel men fult gjort iaf
Okej, jag tolkade det du skrev som att du bara äter kanterna från någon annan ifall du inte ska äta något annat den dagen. Det var inte meningen att du skulle ta illa upp.
Skrev så för att ätstörda människor behöver höra att dom är ätstörda.
Tycker det är lite barnsligt att inte göra det 
Jag äter alltid kanterna, synd och slänga mat. Det är väldigt gott om det är lite kryddor och tomatpuré ute vid sidorna men det spelar ingen roll för mig, jag äter kanterna ändå!
niiemiinen: Absolut??
Det bästa på hela pizzan jue 
Istechetvåpunktnoll:
Lite skön vitlöksdressing på sidan så blir det jättebra.
Mumsigt!!!
När jag var liten åt jag pizzan p min syster åt kanterna men nu äter jag hela
Det är klart
FAN VAD JAG BLEV SUGEN PÅ PIZZA
Ja det är det gottigaste
niiemiinen: Ibland
men helst inte. oftast finns det nån hund eller sinnesförvirrad människa (läs: player one) att ge kanterna till.