Asså fyfan, jag hade aldrig låtit mina syskon vara med någon 21-åring när hn själv var 14?
isola: vad spelar det för roll? lagen gäller alla. sedan har verkligen inte alla invandrare samma syn på förhållanden.
Vad beträffar lagen - det finns inget olagligt i att en 21-årig kille har ett känslomässigt förhållande med en 14-årig tjej så länge de inte har några sexuella aktiviteter ihop.
TOR:
Vad beträffar lagen - det finns inget olagligt i att en 21-årig kille har ett känslomässigt förhållande med en 14-årig tjej så länge de inte har några sexuella aktiviteter ihop.
vad har invandring med det att göra?
Exodus: vad har invandring med det att göra?
Förstår du inte skillnaden mellan om bådas föräldrar är svenska mot ex om tjejens föräldrar vore muslimer och killens föräldrar svenska?
TOR:
Förstår du inte skillnaden mellan om bådas föräldrar är svenska mot ex om tjejens föräldrar vore muslimer och killens föräldrar svenska?
beror helt på föräldrarna, bara för dom är muslimer eller svenskar behöver det inte vara på nåt sätt
Exodus: beror helt på föräldrarna, bara för dom är muslimer eller svenskar behöver det inte vara på nåt sätt
Jo, koranen accepterar inte att en muslimtjej gifter sig med en kristen kille.
TOR:
Jo, koranen accepterar inte att en muslimtjej gifter sig med en kristen kille.
ok alla muslimer följer inte den till punkt och pricka? vet kristna som är mer konservativa än muslimer
isola: frågan är nog snarare varför han inte kan hitta någon i sin egen ålder
Han kanske fokuserar på individ istället för ålder och nu råkar individen vara yngre?
Exodus: ok alla muslimer följer inte den till punkt och pricka? vet kristna som är mer konservativa än muslimer
Försök övertala ett par muslimföräldrar att deras muslimdotter bara ska vara sambo med en kristen kille alt svensk ateistkille så får du se hur det går. 
TOR:
Försök övertala ett par muslimföräldrar att deras muslimdotter bara ska vara sambo med en kristen kille alt svensk ateistkille så får du se hur det går.
ja det går
TOR:
det beror på hur pass sekulariserade de är. hederskultur finns i sverige också.
Razor:
Måste bara fråga vad detta betyder?
Många har ställt mig samma fråga utom de som redan tror sig veta
mynona: Många har ställt mig samma fråga utom de som redan tror sig veta
Är det bara du som vet svaret?
Razor:
Är det bara du som vet svaret?
Isola skapade en tråd om det. Flera personer kom med gissningar. Brkg trodde sig tom ha ett självklart svar minns jag. mystiken tätnar