Aviseringar
Rensa alla

ambulans


Ämnesstartare

hej jag är väldigt orolig ambulansen kom nyss hem till mig. och det var min syrras kompis som var tvungen att åka till sjukhuset hon hade jätte ont i magen. så jag är jätte orolig för jag gillar henne jätte mkt.men jag vill veta vad som kommer hända 🙁


   
Citera

Hon har säkert skippat sockerpillerna


   
SvaraCitera

det kommer säkert att gå bra, känns det inte tryggare med att ambulansen har kommit och att personen som inte mådde bra är på väg till sjukhuset? din systers kompis är ju omgiven av personer som jobbar med att behandla människor som mår dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Hon har säkert skippat sockerpillerna

nej asså alvarligt nu hon sa att hon hade mens innan idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:
det kommer säkert att gå bra, känns det inte tryggare med att ambulansen har kommit och att personen som inte mådde bra är på väg till sjukhuset? din systers kompis är ju omgiven av personer som jobbar med att behandla människor som mår dåligt

du har rätt tack jag mår bättre. men jag måste erkänna att det va riktigt coolt med en ambulans utanför huset


   
SvaraCitera

Hon är på ett ställe där hon tas bra hand om nu! 

lillalex: erkänna att det va riktigt coolt med en ambulans utanför huset

Hade den känslan när jag var mindre, sen nu på äldre dar så kan jag säga dig att den känslan försvinner, och allt du känner är sjukt mycket oro. Hänt mig för många gånger 


   
SvaraCitera

lillalex: et va riktigt coolt med en ambulans utanför huset

Tardig


   
SvaraCitera

hon är på ett bättre plats nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
hon är på ett bättre plats nu

WTF?


   
SvaraCitera