vincebruh:
Haha du ser ju ut som en 23 årig pedofil med det ansiktet. Sen har du knappast några muskler heller. Sån korkad åsna xD
Tränar knappt så logiskt att inte ha mycket med muskler, är dock bara 17 så vet inte om det är positivt eller negativt att se äldre ut.
Maymay:
Tränar knappt så logiskt att inte ha mycket med muskler, är dock bara 17 så vet inte om det är positivt eller negativt att se äldre ut.
Man ser tydligt att du tränar lol. Är du 17 o kallar mig p12? roligaste man hört på länge xD
vincebruh:
Man ser tydligt att du tränar lol. Är du 17 o kallar mig p12? roligaste man hört på länge xD
Du är ju typ 12 eller har jag fel? Ända jag tränar är väldigt mycket cykling.
vincebruh:
aa det har jag och det är för att få människor att se dumma ut. liksom varför ska man gå runt och spekulera saker som inte är sant ens?
Så du påstår att den kända youtubern Shane ser dum ut? Gillar du inte våra teorier så dra.
vincebruh:
Du kan inte ens se hans muskler. Jag har starka ben trots att jag inte tränar.
hxiley:
Så du påstår att den kända youtubern Shane ser dum ut? Gillar du inte våra teorier så dra.
har jag sagt något om Youtubern Shawn eller? från ingenstanst börjar du skriva om honom lol. glöm inte att det är min tråd du kommenterar på bara 😉
hxiley:
Du kan inte ens se hans muskler. Jag har starka ben trots att jag inte tränar.
vill inte heller se hans muskler heller lol är inte gay.
Maymay:
Du är ju typ 12 eller har jag fel? Ända jag tränar är väldigt mycket cykling.
Aa du har väldigt fel haha. en p12+ slarvar med sin stavning precis som du gör. din nya profilbild ger en väldigt tydlig förklaring på hur en p12+ ser ut också 😉
vincebruh:
Aa du har väldigt fel haha. en p12+ slarvar med sin stavning precis som du gör. din nya profilbild ger en väldigt tydlig förklaring på hur en p12+ ser ut också 😉
Är så förvirrad, det är jag med ett snapchat filter. Märks dock hur sur du är över vad någon skriver på internet.
vincebruh:
vill inte heller se hans muskler heller lol är inte gay.
Men säg inte då att han inte har några muskler eller vad fan du sa
vincebruh:
Fast du tycker att en 17 år kille ser ut som 23 år gammal pedofil så du ska vara den sista som pratar om folks utseenden
hxiley:
Fast du tycker att en 17 år kille ser ut som 23 år gammal pedofil så du ska vara den sista som pratar om folks utseenden
Det roliga är att han ska kommentera på andras utseende fast vågar inte visa sig själv, kanske är en riktig läkerbit
No homo tho
Maymay:
Är så förvirrad, det är jag med ett snapchat filter. Märks dock hur sur du är över vad någon skriver på internet.
aa man märker att du älskar tjejhår 😛 klart att man reagerar då någon skriver saker som inte stämmer. finns absolut ingenting som bevisar att Avicii blev mördad lol.
vincebruh:
aa man märker att du älskar tjejhår 😛 klart att man reagerar då någon skriver saker som inte stämmer. finns absolut ingenting som bevisar att Avicii blev mördad lol.
Ah tjejer med hår är nice. Har inte heller påstått att Avicii blev mördad.
hxiley:
klart att jag bedömer en bild han visar på sig själv. han villl ju spela tuff över folk på nätet lol. att du sen skriver att jag är den sista personen som pratar om folks utseenden får mig att garva ihjäl mig lol xD
Maymay:
Ah tjejer med hår är nice. Har inte heller påstått att Avicii blev mördad.
nä ok så varför skrev du att jag var *dummy* när hxiley skrev att sanningen var att Avicii blev mördad då? 😉