Aviseringar
Rensa alla

blodprov! !


qacee
Ämnesstartare

Hej, jag ska ta blodprov om 5 dagar och jag undrar ifall man kan se spår av ciggaretter i ett blodprov? 


   
Citera
Ämnesetiketter

hahaha nej.


   
SvaraCitera

hahahha varför tror du det?


   
SvaraCitera

vad jag vet så tar det en timma för nikotin att försvinna ur blodet. Sen så sitter inte läkaren och kollar igenom ditt blod efter diverse droger när de kollar efter infektioner osv..


   
SvaraCitera
zercko

man måste ha det på papper att dom ska leta efter just nikotin i proverna. Annars så bryr dom sig inte, och inte bryr dom sig häller. Om det bara är en grundlig koll så ska du nog inte oroa dig.


   
SvaraCitera
Lounge

... herregud Galen


   
SvaraCitera

Lounge:

... herregud Galen

Precis, klart dom kollar liksom, att frågan ens behöver ställas. 


   
SvaraCitera
Lounge

dazed:

Precis, klart dom kollar liksom, att frågan ens behöver ställas. 

ja, åkt dit flera ggr pga. detta när jag var under 18 och inte fick röka


   
SvaraCitera

Nu ligger du pyrt till!


   
SvaraCitera

Lounge:

ja, åkt dit flera ggr pga. detta när jag var under 18 och inte fick röka

Landstingen har väl anmälningsplikt för det ja.


   
SvaraCitera
Lounge

dazed:
Landstingen har väl anmälningsplikt för det ja.

Ja 🙁 polisen ringde min mamma och pappa och sedan fick jag böter på 1500 kr... inte kul


   
SvaraCitera

Blodprov nej skulle de vara något så lycka till. Bara visa armen o låta dom göra sitt. Hey hey, Böter för o röka under 18? jag har aldrig betalat en krona när jag var under 18år, klart dom ringde hem men vad ska dom säga. något nytt att man får böter eller? 


   
SvaraCitera

Fingerprints:

vad jag vet så tar det en timma för nikotin att försvinna ur blodet. Sen så sitter inte läkaren och kollar igenom ditt blod efter diverse droger när de kollar efter infektioner osv..

1 timme? Nikton försvinner ur kroppen på ca 24timmar. Allt annat är bara att man är beroende. 


   
SvaraCitera

Oavsett har du knappast begått något brott.. Galen


   
SvaraCitera

Lounge:

Ja 🙁 polisen ringde min mamma och pappa och sedan fick jag böter på 1500 kr... inte kul

Lol nä du måste skoja.. Vad jag har hört är det inte olagligt för en minderårig att röka cigaretter, däremot är det olagligt att sälja cigaretter till minderåriga.. Skeptisk 


   
SvaraCitera